Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Tydning og korrektion af horoskop
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Tydning og korrektion af horoskop

Tydning og korrektion af horoskop 11/13/2017 14:53 #161358

Skal du have en fjernanalyse – en astrologisk tydning af dit horoskop – da foregår det på denne måde:

Oplys om fødselsdag, måned, år, tiden for fødslen og geografisk position (by eller tæt ved). Skriv hvor du har tiden fra – og ingen fødselstid??? Måske kan du præcisere det lidt nærmere, evt. om fødslen foregik efter fyraften, før solopgang etc.

Med hensyn til fødselstiden: mødre er nogen af de værste til at huske, især hvis hun har flere børn. Starter hun med sætningen: ”Det var vist nok...” Tro hende ikke!

Fødselstiden kan søges på landsarkiverne.

En optagelse af dit horoskop med lyd og billed bliver sendt til dig af ca. 1 times varighed – du lytter igennem og kommer sikkert med nogle kommentarer, som jeg i en ny optagelse kommenterer. Ellers, hvis du er tilfreds og ikke har spørgsmål, kan jeg finde på at uddybe flere lag i dit horoskop.

Ved tredje optagelse (frit valg, om du ønsker denne del med) begynder jeg at forklare dig om det kommende års prognose. Forstået som, hvad er det for et planetarisk rum du er i eller snart vil komme til? – Vigtigt: Der er forskel på konkret at udsige fremtidige hændelser (og det gør jeg ikke) og så at udstikke fremtidens rum og hvilke psykologiske kvaliteter der følger med her.

Ved alle optagelser vil jeg klippe og tegne m.m. for at gøre optagelsen levende.

Skal dit horoskop korrigeres, da oplys om 4-6 hændelser så tæt på som mulig, med et stikord til – begynd med barndommen.

Fremgangsmåden, som her skitseret, hvor du sidder et andet sted og vi udveksler information til hinanden, er næsten lige så god og givende, som hvis du besøgte mig på Bornholm og fik en astrologisk analyse dér. Selvfølgelig mangles der kropsmimikken, men til gengæld har du dage til at reflektere over emnet og tydningen, inden du får en ny portion indsigt – (det kunne nok såmænd også været arrangeret her på øen).

Skriv lige om du er høj, lav, hårfarve, bredskulret, flabøre, opstoppertud etc – ja, jeg mener det. Fysiske udtryk er jo en del af din ASC (ascendanten) – send gerne et billed. Must!

Prisen er: Tydning uden korrektion 650,- kr og tydning med korrektion 1000,- kr.

Korrektion af horoskop, uden tydning: 500,- kroner.

Indsigelser skal ske inden den anden optagelse, men kun for de kunder, der har bestilt ”tydning med korrektion” - : er man ikke tilfreds med analysen og kvaliteten, skal man jo ikke betale. Der kan jo ske det, at jeg en sjælden gang har ramt et forkert udgangspunkt, fundet et forkert tidssnit ved korrektionen – derved blive hele analysen skævt. For planeter står i ”forkerte” huse og klienten kan ikke kende sig selv.

Som i gammel købmandsskab betaler man først, når den sidste varer er modtaget.

Hilsen Dr. Schultz

www.astrologiskforum.dk

Sv: Tydning og korrektion af horoskop 11/13/2017 14:59 #161360

Sv: Tydning og korrektion af horoskop 11/16/2017 10:58 #161383

• Monja
  • IKKE ONLINE
Hej Astrolog dejligt at se dig igen
Når man klikker på videoen står der den ikke er tilgængelig

Sv: Tydning og korrektion af horoskop 11/16/2017 16:09 #161385

Hej Monja

Ja, den kan ikke vises - hvad der gik galt vides ikke. Det var en "lokke" video på ca 10 minutter til en kunde, som havde givet tilladelse til offentliggørelse. Han fik den dog privat fra en komprimeret fil - ja, teknik, teknik...

Det underlige er, jeg kan godt se den!

Hilsen Jan Schultz
Sidste redigering: 11/16/2017 16:10 af astrolog.

Sv: Tydning og korrektion af horoskop 11/17/2017 16:31 #161394

astrolog skrev:

Indsigelser skal ske inden den anden optagelse, men kun for de kunder, der har bestilt ”tydning med korrektion” - : er man ikke tilfreds med analysen og kvaliteten, skal man jo ikke betale. Der kan jo ske det, at jeg en sjælden gang har ramt et forkert udgangspunkt, fundet et forkert tidssnit ved korrektionen – derved blive hele analysen skævt. For planeter står i ”forkerte” huse og klienten kan ikke kende sig selv.

Som i gammel købmandsskab betaler man først, når den sidste varer er modtaget.

Hilsen Dr. Schultz

www.astrologiskforum.dk

Hvordan i alverden skal almindelige mennesker kunne vurdere om du laver fejl? Hvad med at få en bedre disciplin, når du arbejder?
Ja undskyld min facon, men er det egentlig ikke på sin plads at spørge? Jeg forestiller mig ihvertfald nemt et scenarie, hvor individer risikerer at betale for vildledelse. Og den etik er bare ikke i orden.

Jeg håber jeg har misforstået noget her.

Mvh

Sv: Tydning og korrektion af horoskop 11/22/2017 12:24 #161439

Hej Liquid Blue.

Øhhh... Jeg må starte med et øhhh. Jeg forstår dig ikke rigtig, eller også lægger du noget i mit udsagn, som jeg ikke selv kan se.

Sagen er, at ved tydning med korrektion kan det teoretisk ske at jeg har valgt et forkert "snit" - dette vil kunden straks opdage. For den medfølgende tydning vil ikke sige kunden ret meget, og skulle det ske, da skal kunden selvfølgelig ikke betale. Samtidig vil det også være omsonst for mig at lave op til to mere optagelser. Optaget og horoskop-analyseret med en forkert baggrund.

Det aller nemmeste ville være at tyde ud fra det tidspunkt kunden oplyser - men erfaringen viser, at dette tidspunkt kun er at betragte som noget foreløbigt, som en mærkepæl, der fortæller at det er tidsmæssig heromkring at kundens horoskop går i gang - og "heromkring" kan for en astrolog godt strække sig 1 time eller mere på hver side af den oplyste tid.

Så kunden skal ud over sit fødselstidspunkt, hvis korrektion af horoskop ønskes, også oplyse mindst 4 hændelser til at korrigere på (se ovenstående tekst)

Men jeg vil da blive glad, hvis du kunne præscisere mere hvor jeg etisk går galt - du skriver godt nok, at kunden ikke har en kinamands chance for at vurdere at min korrektion er rigtig. Men personlig er jeg overbevist om, at hvis korrektionen var galt, ville kunden protestere efter den første tydning.

I en anden klumme har jeg skrevet, at grunden til at kunden ikke kan kende sig selv ved en computertydning, skyldes i høj grad at horoskopet mangler at blive korrigeret. Altså at finde det rigtige snit. Og det vil sige: finde hvor Ascendanten ligger. Og rykker Ascendanten, da rykker hele tidshjulet med alle husene. Og kommer en planet, sol og måne til at stå i et forkert hus og det bliver tydet, da vil kunden ikke kunne kende sig selv.

Jeg ved ikke mere hvad jeg skal skrive - men har du noget at tilføje eller gøre indsigelser over, vil jeg blive glad for kommentar.

Hilsen Jan Schultz

Sv: Tydning og korrektion af horoskop 11/22/2017 19:46 #161442

Hej Jan.

Min far har engang lagt et horoskop for en kollega, men tog det forkerte med. Og ingen lagde mærke til noget om helst mærkværdigt, indtil min far kom hjem og så fadæsen ligge på bordet. Hvilket er en væsentlig grund til at jeg spørger. Han tog dog ikke penge for det, da det var en hobby. Men det sker åbenbart ikke så ofte? Det var ihvertfald det her, der stak i mig...

Det etiske, som jeg forsøgte at belyse, gælder for al professionalisme:
Hvis du ikke kan se det etiske problem ved, at det er en kunde, der skal opdage dine fejl, som professionel, så ender du med flere problemer end glade kunder. Så det er da værd at overveje, hvilket slutprodukt du vil skabe.

Mvh
Sidste redigering: 11/22/2017 19:46 af Liquid Blue.
  • Side:
  • 1