Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hjælp til tydning af et kort
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Hjælp til tydning af et kort

Hjælp til tydning af et kort 03/14/2015 10:05 #152705

Hejsa
Jeg bruger Osho Zen tarot kort, når jeg lægger kort, og de sidste par dage har jeg lige haft lyst til/brug for at lægge nogle sæt. Jeg har så HVER gang trukket det samme kort (blandt andre)
2015-03-1409.46.24.jpg

- i dag faldt det endda ud af bunken da jeg blandede den, og alligevel trak jeg det så bagefter!
Kortet jeg trækker er Transformation. Men jeg forstår det ikke helt i den sammenhæng jeg trækker i. I går trak jeg to omgange. Den ene gang handlede spørgsmålet om min søn og mig, den anden gang handlede spørgsmålet om mig selv og hvordan jeg kunne finde noget mere indre ro....

I dag trak jeg egentlig bare sådan en "dagens kort" runde med tre kort. De andre to var "The Source" og "Ice-olation"

Jeg forstår faktisk ikke helt kortet Transformation, er der ikke en der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad det mon betyder? (det må jo være ret vigtigt, siden det bliver ved med at dukke op )

Sv: Hjælp til tydning af et kort 03/15/2015 09:05 #152712

Det her kort er "dødens kort" - tarot kort skal fortolkes på samme måde som drømme og døden handler altid om at "noget" forandre sig. Livet kan på ingen måde leves uden at der periodevis opstår forandringer. Tilstande der ikke længere kan bruges, parforhold der begynder eller forsvinder, barnet der begynder i skolen eller bliver voksen osv. En uendelighed af forandringer der kan indikere dette korts tilsynekomst.

Jeg læste godt din drøm med skelettet og benene der skulle staves af. Og nu dette kort.

Når du ser på sådan en drøm, er det vigtigste at trække essensen ud. Ben der savnes af (med kød på eller ej) gør det umulige at gå, Og her bliver det interessant med dette kort.

Før jeg skriver mere må jeg lige tilbage og efterse din drøm.
Sidste redigering: 03/15/2015 09:07 af AlexandraS.

Sv: Hjælp til tydning af et kort 03/15/2015 10:15 #152713

Jeg har det sidste stykke tid drømt meget om hoteller og at skulle ud og rejse. Hver gang bliver jeg væk fra dem jeg er sammen med og så tåger jeg rundt på hotellet for at finde folk, mit værelse eller min bagage
I nat var jeg så ombord på en færge og igen kunne jeg ikke finde "de andre". Jeg ved ikke hvem det var jeg ledte efter, jeg ledte bare. Vandet var helt roligt og færgen lugtede af cafeteriamad... Jeg er med på at færger har noget med at rejse at gøre, men jeg kan simpelthen ikke lige få fundet ud af hvad det er jeg skal være opmærksom på i øjeblikket, det må jo være vigtigt, når nu det bliver ved?

Senere var jeg så i min søns børnehave (som dog ikke var den alligevel, men det var den i drømmen) jeg gik sammen med en skeletmand?? Vi skulle finde et sted hvor vi lige kunne skære hans ben af ved knæene, jeg fandt aldrig rigtig ud af om det bare var for at prøve det eller fordi det ville hjælpe ham - jeg tænkte begge dele. En af "de andre" (ved ikke hvem det var) spurgte om vi ikke kunne gøre det på gulvet, men det ville jeg ikke af hensyn til min ryg. Jeg foreslog at vi gjorde det på et bord, men det eneste der var, sad børnene og spiste madpakker. Vi endte med at gøre det der alligevel, det var jo ikke uhyggelig når han var levende, og det svinede jo ikke for der var jo kun knogler - ingen blod eller kød !! Vi nåede ikke videre før jeg vågnede...

Se, her er jo i virkeligheden 2 drømme. Èn der hander om "at tåge rundt" og én om "at save ben af"... (så langt kan det koges ned). Selvfølgelig kan vi fortolke på "landskaberne" - fx førge der sejler rundt på vand (så vi har med følelser at gøre - og en baghave (der ligger bag ved huset" - og ikke altid ses på sammen måde som hvis den lå "foran" osv..

jeg vil pege på det tydelige her "tågen rundt", "save ben af" og "dødens kort". Færgen er ganske rigtigt "på rejse" i forhold til følelser - det kunne have været interessant at vide hvordan vejret var på denne rejse? Men pyt.

At blive væk, handler om "at blive væk" (haha - jeg elsker denne form for spadelogik)...
Dem jeg er sammen men er "mine tanker og følelser - handlinger - MIG" - der er "tåget i forhold til hvem jeg er "lige nu" - måske ogaå i forhold til at "være på rejse" i livet. Hvor fanden er jeg på vej hen? Hvor forsvandt jeg hen? Hvad er det jeg egentlig føler? egentlig er dette en generel mennesketing for alle på den her planet. vi tåger allesammen rundt til vi kommer til en "opvågnings process".

nå! videre..!!

Når mit liv "tåger" kan der opstå flere muligheder. Enten beslutter jeg mig for at forblive i tågen og (miste mig selv)... jeg kan ikke finde mig (de andre er blevet væk) eller også kan jeg vågne op (dødens kort).

Drøm nummer 2 er en forklaring på drøm nummer 1. Eller mere en oplysning. Den siger, hvis jeg vælger at blive i denne tåge (hvor jeg mister mig selv) så kan min "ben" ligeså godt skæres af. Der er ingen grund til "at gå" (hvilket vil sige at bevæge sig gennem livet fra en indsigt til en anden) - når jeg nu alligevel er blevet væk. Det er vigtig her at få øje på, at "skelettet" er en "han" - så vi taler om "handlingslammelse". Noget med, "jeg kan ikke huske, hvad det var jeg ville. Med mit liv.

Se, så kommer "dødens kort" til hjælp. Her ligger min mulighed for opvågen. Alt hvad jeg ikke kan bruge "i livet" der tåger mig rundt, så jeg hverken kan se eller hører MIG eller hvad fanden jeg gerne vil - kan dø - og JEG kan komme frem igen. MIG... der er en ædelt lysvæsen, som elsker at være her og har masser at give til verden.
---------

Tillykke ven. Tag altid glad imod "Dødens kort" - uden dét ville vi bare vedblive at rende rundt i "tåger" uden retningsfornemmelse. At miste os selv af syne gælder for de fleste af os. Hvem var det lige jeg var? Hvad var det jeg elskede at gøre engang? For dig handler det mere om en følelsesforsvinden. På en rejse der handler om følelser, at have en god følelse ved forskellige handlinger. Måske er du gået på mange kompromier i forhld til partneren at du slet ikke kan finde, hvad du selv mener længere. Hvad er rigtig og ikke rigtig at gøre er måske forsvundet lidt ind i tågebankerne? Jeg kender selv, hvordan jeg kan forsvinde ind i min partners holdning og meninger og pludselig gør jeg ikke længere det jeg selv synes er sjovt eller en god ide.

Hvis jeg savner mine ben af, så kan jeg ikke gå. Når "mine handlinger" er et skellet, er der ikke noget kød på. Måske betyder det, at der forgår noget (nogle handlinger) hvor der ikke "er kød på" - (hmmm) .. ingen reel kraft og saft -

åhhhh.......

...... nååhhh.... drøm 2 er en FORKLARING ja - på drøm 1.

Det handler muligvis om, at du fortager dig noget din sjæl ikke giver dig belæg for. Du har gang i noget der ikke fører nogen steder hen selvfølgelig (manglende ben). Det handler sansynligvis om din søn. Du har nok ikke noget at gøre (i hans baghave) - se en baghave er at komme ind "bagfra" (der tænkes her...). Sig mig engang - roder du rundt på hans "banehalvdel"? Har du travl med at have menninger om hvordan han lever sit liv? Følelsesmæssigt især?

Når man er "ovre i andre" og rode rundt - så mister man sig selv (tåger rundt). Det er klart (som blæk). Jeg er gerne den sidste der får øje på, hvad jeg foretager mig!!

Gud ske

Gud ske lov for Dødens kort. Der er lige en sidste ting i drøm nr 2. - den sidste sætning. "vi nåede ikke videre... for jeg vågnede" . Den lille detalje fortæller: Døden kort virker allerede - jeg vågner op nu "før" jeg får lavet mere rav i den.

Nå Mia - jeg håber, jeg har ramt dig rigtig denne gang. Jeg har været meget pas på drømmefortolkninger i lang tid (krise og sådan). Jeg kan ikke "få hul igennem" hvis jeg har for mange ting i livet der laver rod. Hvad andre end tror så er mine evner for dette kun skyggen af hvad man rent faktisk KAN med dem. Evnen til at lytte til drømme handler om at modtage med hele kroppen og det er jeg slet ikke istand til. jeg må nøjes med hvad jeg nemt kan regne ud. lægge til og trække fra.

jeg mærker tydelig at det jeg har skrevet til dig er rodet og måske mere uklart end det plejer at være. jeg orker ikke slette i det og sotere fra. du må klare dig med rodet

kram
Alexandra
Sidste redigering: 03/15/2015 11:05 af AlexandraS.

Sv: Hjælp til tydning af et kort 03/16/2015 13:04 #152720

Kære Alexandra
Det kan godt være du føler du har krise i andre drømmetydninger, men du rammer fuldstændig spot on her!!! Jeg er rigtig glad for at du ikke satte dig bagefter og "censurerede" det du havde skrevet i et forsøg på at gøre det mindre rodet - for det giver mening det hele og jeg forstår "rodet"!

Og ja det handler lige præcis om min søn og jeg og min trang til at forsøge at "ændre" ham eller forme ham til at "passe bedre ind" Han er kun 5 år gammel, men fylder meget, er utrolig impulsiv og er svær at "nå ind til" i visse situationer. Og i forsøg på at ændre det har jeg nok brugt metoder som ligger rigtig langt fra mig selv og mine værdier. Jeg har mistet mig selv - og det har jo selvsagt på ingen måde været specielt effektivt (tværtimod )
Det var et wakeup-call at læse din tolkning af både kort og drømme, og jeg må tilbage og finde mig selv og mine værdier frem igen - også i rollen som mor

Jeg undrer mig over, at jeg bliver ved med at have disse vilde nætter med utallige drømme jeg alligevel ikke rigtig forstår. Hvis min underbevidsthed - eller det åndelige har så meget at fortælle mig om natten, ville det da være smart at tale i et sprog jeg selv forstod, fremfor at jeg hele tiden skal have hjælp - ville det ikke?

I nat drømte jeg dog en drøm jeg tror jeg forstår essensen af; jeg gik i mørke sammen med min kæreste. Bagved os kørte en bil i samme fart som vi gik. Den lyste for os, og vi viste den vejen... Mon ikke det handler om at jeg har brug for lys til at kunne se, men at jeg så til gengæld kan vise vejen - også i forhold til sønnik?

Tusind tak for endnu en super tydning og hjælp!! Jeg bliver lige imponeret hver gang over alt det du kan få ud af mine drømme - og det gør det spændende og ikke bare belastende at drømme

Kærlig hilsen Mia Lykke

Sv: Hjælp til tydning af et kort 03/16/2015 23:18 #152722

hej Mia - du skriver..
...ville det da være smart at tale i et sprog jeg selv forstod, fremfor at jeg hele tiden skal have hjælp - ville det ikke?

hehe nu få du så lige et kursus. Nej pjat - hør her - rent faktisk er det ikke drømmens sprog der er galt med, det er fordi sproget skal oversættes. det er lidt som hvis du rejser til Italien og ikke forstå en bjælde før du kar taget en intensivt kursus et halv år før du tager afsted. Og selv der vil du kun forstå lidt med dog kunne gebærde dig til husbehov.

Drømme tales af et sprog der opererer ud fra princippet "ideer har form". Vi er nødt til at bruge sanser fra bevidstheds planer der ligger udenfor de 5 almindelige fysiske sanser.

Jeg har ikke alle evner åben for dette sprog. jeg er kun istand til at regne nogle enkelte sammenhænge ud, og kun fordi jeg har en medfødt psykologisk forståelse og en smule basisviden om op og ned - højre og venstre - lys og mørke og hvordan det feminine og maskuline aspekt taler ud fra princippet "ideer har form".

Sproget er beskrevet så nøje det har kunne lade sig gøre af forfatteren, musikeren og foredragsholderen "Peter Kjærulff"(drømme og drager set med klarsyn) og andre end jeg kan gå lige hen og læse hans bøger og gøre nøjagtig det sammen som jeg. ikke alle har dog interessen så stærk som jeg, der er en halv-nørd når jeg har en interesse (det gælde i øvrigt også andre emner jeg har kastet mig over i livet)og på den måde kan man risikere at blive god til det man laver.

sådan er det jo også hvis man studere løver eller elefanter. Man blive go til at vide en masse og løver og elefanter.

Nu er det bare sådan at drømme sproget ikke lader sig læse i leksika med en slags boglig-oppe-i-hoved evne. Menneskets bevidsthed er bygger langt mere kompleks end bare de fysiske sanser. Der er en billeside bag ved lyden og en lydside til alle billeder - så det gælder først og fremmest om "at høre godt efter"..

Menneskets evne til at lytte (bagom) sidder i "hals centret". Det er et meget højt vibrerende bevidstheds plan og jeg vil ikke prale af min evne for "lytning" altid fungerer, men det er den "rigtige" måde at komme til "drømmeland" på: at lytte til sproget der af sig selv folder sig ud til indsigt og forståelse.

Jeg bruger den nemme løsning: HVAD ER DET..? fx "hvad er en børnehave"? eller "hvad er tåge"? osv.. derefter samler jeg puslespillet og tilfører almindelig psykologisk indsigt og forståelse. En frygtelig langsommelig process fordi det er en kæmpe stor omvej.
"At lytte" er langt mere enkel men kræver en langt finere balance med de 4 andre bevidstheds centre der befinder sig under halscentret. Det kan faktisk ikke rigtig nytte noget at sådan en som mig, der ikke har styr på noget som helst i dette liv, rask væk giver sig i kast med "drømme -sprogs-lytning " men hvad f... ved jeg om nytte.
- jeg er et levende bevis på "humlebien, der ikke ved, at den IKKE kan flyve" men så længe jeg ikke opdager det, går det fint.

Nå, men det er i virkeligheden grunden til at jeg ikke fortolker særlig ofte. Det er enormt besværligt fordi jeg må gå den lange vej-"gaaab" gennem tanken og udi "gaaab" psykologisk hurlumhej. TRÆLS..

Så, søde venne, vær ikke bekymret for at du ikke gennemskuer dette sprog - og nej sproget kan ikke bare tales anderledes fordi hele universet er baseret på princippet "ideer har form". Det er os der må igennem højere erkendelsesprocesser og ankommen til endnu finere og lysere bevidsthedslag. Os allesammen. Og nogen kommer tidligt mens andre går langsomt.

Alexandra
Sidste redigering: 04/12/2015 13:55 af AlexandraS.

Sv: Hjælp til tydning af et kort 04/11/2015 20:40 #152881

Hej igen sødeste Alexandra
Jeg har lige opdaget, at jeg simpelthen aldrig har fået svaret på din lange og fantastiske besked
Jeg kan sagtens se hvad du mener, men det jeg så stadig ikke helt forstår er, at hvis jeg nu er en af de der langsomme nogen, som har svært ved at finde hoved og hale i alt det der foregår, hvorfor er det så, at jeg bliver ved med at drømme de her sindsyge drømme med fire milioner forskellige detaljer og underlige handlinger og personer indimellem hinanden?
Lige nu er jeg igen inde i sådan en periode hvor jeg fiser rundt hele natten, og er helt rundt på gulvet om morgenen. I store træk begynder jeg at kunne forstå det overordnede tema - f.eks. havde jeg en laaaang drøm i nat, som overordnet nok fortæller mig noget af at have følelsen af at være udenfor fællesskabet, hvilket også spejler sig ret godt i mit vågne liv lige nu. Men igen er drømmen fyldt med detaljer som dels forstyrrer min tolkning og dels forvirrer mig helt vildt, fordi jeg ikke synes det giver nogen mening hverken i forhold til resten af drømmen eller i forhold til mit vågne liv lige nu Når jeg snakker med andre om, hvad de drømmer, så har de sjældent ret mange detaljer i deres drømme, enten måske fordi de ikke kan huske dem, eller også fordi der simpelthen ikke er ret mange detaljer, og derfor har jeg også tit ret nemt ved at tolke andre folks drømme. Men mine egne er så proppede med alt muligt, at jeg bliver helt forvirret

Har du i øvrigt overvejet at forsøge at gøre noget mere i at "lytte" til sproget? Når nu du er så hamrende skarp i den "kolde" tolkning (eller hvad man nu skal kalde det?) så må du da også kunne få den anden del med, og på den måde gøre det lettere for dig selv? Det er da synd at du går død i det, fordi din måde er mega bøvlet, når nu du er så fantastisk!

Kærlig hilsen Mia Lykke

Sv: Hjælp til tydning af et kort 04/11/2015 22:46 #152886

tja - at tale og forstå bevidsthedens sprog klart og tydeligt afhænger af balancen imellem chakraerne bevidstheden er bygget op af. især det første af dem der fortæller os alt om "hvad der i virkeligheden foregår".

Hvis vi vil forstå hvad der "i virkeligheden foregår" må vi instille os på at der ikke findes noget i denne verden vi ikke vil høre.

Prøv at lytte til den sætning "der findes ikke noget jeg ikke vil høre" hvad får sætning dig til at "føle"?

Angående dine drømme, Mia, og at alle detaljerne der ikke giver nogen mening,så kan det nemt henføres til (ikke ret meget i livet giver nogen mening i øjeblikket).

Ud over det, så har drømme ikke altid kun noget med (i øjeblikket) at gøre. Det er ofte sådan for dig, men nogen gange handler det om oprydning fra tidligere liv, eller oplevelser imellem liv, eller oplevelser der er åndelig basseret, og sommetider advares vi om udrensninger der er på vej, eller blot oplysninger om tingenes tilstand. Det er dette arbejde med drømme hvor evnen til "at lytte" ikke kan undværes. At finde energitæthederne hvor de vigtige oplysninger ligger kræver andet et et analytisk sind.

Rent faktisk KAN jeg godt "lytte" (men enven er styret af hvordan jeg har det) - hvis jeg er forvirret og følelsesmæssig presset (stresset) så har jeg for meget larm i systemet, og så "dur" jeg ikke. hvis jeg er optaget af tomult i familien eller står med for mange forandringer så "dur" jeg heller ikke. Eller hvis jeg pludselig gerne vil roses og anerkendes for min tilgang til dette - ja, så "dur" jeg slet ikke. Jeg kan på ingen måde ride på "den høje hest" her. Sommetider er det nemt for mig (når min balance er optimal) og når den ikke er det, er det tusse svært.

En anden ting.
Jeg har lært det hele fra en anden.
jeg har brugt flere år på at studere "mandens bøger" og været til en del foredrag med ham. Han er den ægte vare i dette "sprog", jeg er bare en elev der halvdelen af tiden ikke kan høre.

Han hedder "Peter Kjærulf" - dansk nulevende Musiker og forfatter. jeg nørder jævntlig meget af, hvad han stadig laver.
Jeg har flere lærermestre i dette liv og han er en af dem.

Der er stor forkel på hvor meget vi drømmer. Nogle har drømme perioder kan strække sig over en par mdr (ja år) og andre drømme ikke ret meget (husker ikke). Der er mange grunde til ikke at kunne huske sine drømme. Nogle af dem Kan hænge sammen med at være blokeret følelsesmæssigt. Mange detaljer kan betyde en del stres eller mange valg at skulle forholde sig til. Mere generelt kan det vel ikke siges.

Fortæl mig gerne hvad der foregår i dine drømme, Mia. Det er aldrig uinteressant at dykke ind i din bevidsthed.
Bøvlet eller ej, så er det godt for mig at blive brugt. Det går ikke an at ruste jo.

Alexandra
Sidste redigering: 04/12/2015 13:57 af AlexandraS.

Sv: Hjælp til tydning af et kort 04/15/2015 12:40 #152946

Sætningen "der findes ikke noget jeg ikke vil høre" gør mig egentlig bare endnu mere nysgerrig på, hvad det er jeg ikke fanger i alt det virvar af detaljer og personer i mine drømme Jeg tænker at jeg må gå glip af en masse og at der må være nogle røde tråde jeg overser

Det er nok rigtigt at det af og til kan henføres til at meget ikke giver mening, men omvendt er det jo næsten altid sådan med mig, at der er så mange forskellige ting i drømmen, at jeg har utrolig svært ved at finde hoved og hale i det hele

Hmm altså det gør det jo ikke lettere hvis jeg også skal tilbage i gemmerne af tidligere liv, for at drømmene skal give mening Det er da heldigt, at jeg somregel kan holde mig nogenlunde til nutiden

Det lyder spændende med ham Peter Kjærulf, jeg tror jeg vil se om jeg kan låne noget af ham på biblioteket! Og ja jeg kan forestille mig at også det at tyde drømme og lytte for at tyde også er afhængig af kroppens både psykiske og fysiske velbefindende.

De sidste drømme jeg har haft, har handlet om at føle sig udenfor (hvilket jeg ganske rigtigt også gør på mit arbejde!) Men igen er der detaljer som jeg overhovedet ikke forstår; forleden var jeg til konference i drømmeland. Det var sammen med mennesker jeg gik på seminariet med for 20 år siden. De satte sig allesammen sammen og der var ikke plads til mig, så jeg måtte sidde for mig selv. Med en følelse af at være udenfor fællesskabet. Vores mad kom og det var en kæmpe gang pommes frites fra Mc Donnalds, ligeså stor som når man får popcorn i biografen!! og en BigMac som var ligeså overdeminsioneret stor. Jeg spiste lidt af pommefritesene men havde ikke rigtig nogen appetit fordi jeg var ked af det. Jeg ville derfor gemme burgeren og tage den med hjem til min kæreste... Der skete lidt mere, men det var vist bare fyld. Da jeg så skulle hjem, gik jeg ud for at finde min cykel. Jeg var nemlig cyklet fra parkeringspladsen og ned til skolen, fordi der var rigtig langt. Men min cykel var væk! Jeg ledte og ledte, men den var der ikke. Jeg mødte en pige, som sagde, at jeg bare skulle lede videre, der var tit nogen der drillede de nye. Jeg fandt den så der hvor jeg havde sat den, MEN den var skrællet!! ALT var væk, der var kun stellet tilbage Jeg fandt nogle forgafler, som jeg forsøgte at sætte på, men mine fingre kunne ikke. Pludselig stod jeg inde i en slags cykelskur sammen med to unge fyre, som forsøgte at hjælpe mig med at samle min cykel. Der var alle mulige dele til cykler på lager i skuret, og de prøvede en del af dem, for at finde de rigtige. Jeg stod helt tæt på den ene, som havde bar overkrop. Jeg kunne mærke varmen fra hans krop og lugte duften af ren sved, og pludselig blev jeg nærmest helt forelsket i ham! Jeg tog om ham bagfra og holdt mig helt tæt ind til ham, men kom så i tanker om min kæreste, og blev enig med mig selv om, at jeg hellere måtte komme hjem til ham, fordi det var ham jeg elskede aller højest. Så jeg tog mit cykelstel og slæbte mig afsted....

... Alt det der med at føle sig udenfor forstår jeg jo udemærket, men hvad sker der så lige med cyklen??

(måske skulle det sidste af mit svar i virkeligheden have været lagt ind i drømmetydningsforumet, men nu smider jeg det her og håber det går )

Kh Mia

Sv: Hjælp til tydning af et kort 04/15/2015 15:11 #152947

• Abel
  • IKKE ONLINE
Hej Mia.

Det er dine spørgsmål og dig det drejer sig om, så jeg finder det i orden, at du bad om at få slettet hvad du fandt u relevant.

Jeg har selv et noget ambivalent forhold til tarot og astrologi og bruger det aldrig som et led eller et middel til forudsigelse af min fremtid for det "facit" har jeg ikke behov for, jeg har heller ikke behov for astrologiens beskrivelse af mig som person for min personlighed er min - selv om jeg gerne vil være en del af fælleskabet hvad det nu indebærer af behørig respekt. Ind imellem glemmer jeg dog etiketten, men det er ikke et udtryk for manglende kærlighed til næsten - vil jeg lige tilføje.

Jeg vil godt give et bud på din drøm, og når jeg gør det, er det hovedsagelig på basis af, hvad en drøm siger mig personligt - så det er ikke så meget baseret på et studium af hvad en mentor af den ene eller anden art har indprentet min "intuition" selv om mentorer ikke altid er at forklejne

Du føler dig sat udenfor i din drøm såvel som på dit arbejde, og jeg har fornemmelse af, at du heller ikke åndeligt er altædende og ikke finder det særlig appetitvækkende med junkfood fra drømmelandets Mc Donalds og slet ikke i så store portioner, du er mere til små men nærende portioner.

Jeg synes ikke du skal tage den burger med hjem til din kæreste, for det er jo sikkert dig og det du står for, han helst vil ha - sæt ikke dit lys under en skæppe, for det skæpper ikke i kassen - heller ikke i kærlighed.

Din stjålne og skrællede cykel kan for mig tyde på, at du føler styringen af dit jeg bliver ranet, saboteret/skrællet og hæmmet, men der er en stærk side i dig - og den skal du vedblive med at elske, for det er den der hjælper dig med at reparere din cykel og fortæller dig, at du ikke skal give op, du skal fortsætte med at lede.

Ps. Jeg vil rigtig gerne stå dig bi med at holde din drømmecykel køreklar.

Sv: Hjælp til tydning af et kort 04/16/2015 16:53 #152960

Først vil jeg sige tak for alle dine fine kommentarer til mig.

...........

Det næste jeg vil sige er, at vi (mennesker) får oplevelser IND i vores liv (bevidsthed) og når de er derinde trænger de (på et eller andet tidspunkt) til at komme ud igen. og det er et arbejde vores bevidstheden sørger for sker, den synes ikke vi skal slæbe rundt på tidligere tiders oplevelser (hverken fra denne eller et andet liv). Der vil hele tiden opstå situationer i livet, hvor vi får mulighed for at blive mere rene i krogene og med tiden opnå højere erkendelse.

Det er muligt at det der foregår her er sådan en "lokumsrens". "NÅ, siger bevidstheden, her er noget "skrald" - det ryster "vi" lige af så her bliver mere klart". Og det kan for det første klare i drømme men som regel klares det "i virkeligheden" med tilhørende hændelser. Drømmene oplyser så om HVOR følelsen "skraldet" kommer fra (at blive holdt udenfor).

Her er vi tilbage til seminarie tiden.

Drømmen fortæller så en sammenhæng, og om reaktioner du fik dengang. også om hvad det afstedkom, hvordan du håndterede din situation og at du ikke gav op (i livet) men ejer en indre stædighed (vedholdenhed) til at få livet til at fungere alligevel. Udenfor fællesskabet eller ej.

Nu står du altså her - men et tema der stammer fra fortiden (tricket af igen). Der bliver fortalt at du blev rigtig ked af det (jeg føler mig forkert) og at dette faktisk gjorde, at andre fik (fjernbetjeningen) til dit følelsesliv. Forstå du? Når jeg bliver "frosset" ud må der være noget galt med mig - de andre er bedre - jeg er ikke noget?? De andre (kan få mig) til at blive ked af det (ved at trykke på fjernbetjeningen).

....og så drømmer man at nogen har "strålet" ens CYKEL.

En cykel er et transportmiddel. I drømme er alle transportmidler "værktøjer" til at bringe sig rundt i livet på- En cykel drives ved EGEN kraft. Så det der skete ven, var, at hele din oplevelse med at blive sat udenfor fællesskabet påvirkede dig så meget, at du blev ude af stand til at komme rundt i livet "ved EGEN kraft"... cyklen blev strålet... (NOGEN havde taget den) -

.... MEN... nu er du bare ikke heeeelt så let at slå omkuld - fame om du ikke finder din cykel igen - og selvom den er "skraldet" er du besluttet på at sådan skal det squ ikke være og slææææber den hen så nogen kan lave den. SQU..(jeg gør, hvad jeg kan for at blive bedre til at bevæge mig rundt i livet).

Se det kalder jeg vedholdenhed. Godt nok er du slået ud af den behandling du har fået (som faktisk er mobning) men du opgiver f..... ikke.

Temaet er i gang igen og muligheden for at rette op på det. Du har fået drømme der fortæller hvor det stammer fra og hvad det gjorde ved dig. Nu har du muligheden for at komme videre (få din cykel til at køre igen) - værktøjet der tilhører et menneske der kan "ved egen kraft" - altså leve et liv som handler om at gå efter de behov man har - i frihed, som et helt menneske. Ja det kan da godt være at "folk" igen holder dig udenfor, ja ja - og det gør da ondt at stå i denne samme surdej igen - men i virkeligheden handler livet jo mest om "hvordan jeg opfatter" tingene, og nogen gange må jeg sku bare melde mig ind i div fælleskaber og blive en del af... selvom nogen enkelte styrer og kontrollere de andres holdninger. nogen gange er det bare bedst at være mig selv. Mit eget selskab er også et dejligt sted at være.

Alexandra
Sidste redigering: 04/20/2015 17:42 af AlexandraS.

Sv: Hjælp til tydning af et kort 04/20/2015 10:47 #152986

Abel skrev:
Hej Mia.

Det er dine spørgsmål og dig det drejer sig om, så jeg finder det i orden, at du bad om at få slettet hvad du fandt u relevant.

Jeg har selv et noget ambivalent forhold til tarot og astrologi og bruger det aldrig som et led eller et middel til forudsigelse af min fremtid for det "facit" har jeg ikke behov for, jeg har heller ikke behov for astrologiens beskrivelse af mig som person for min personlighed er min - selv om jeg gerne vil være en del af fælleskabet hvad det nu indebærer af behørig respekt. Ind imellem glemmer jeg dog etiketten, men det er ikke et udtryk for manglende kærlighed til næsten - vil jeg lige tilføje.

Jeg vil godt give et bud på din drøm, og når jeg gør det, er det hovedsagelig på basis af, hvad en drøm siger mig personligt - så det er ikke så meget baseret på et studium af hvad en mentor af den ene eller anden art har indprentet min "intuition" selv om mentorer ikke altid er at forklejne

Du føler dig sat udenfor i din drøm såvel som på dit arbejde, og jeg har fornemmelse af, at du heller ikke åndeligt er altædende og ikke finder det særlig appetitvækkende med junkfood fra drømmelandets Mc Donalds og slet ikke i så store portioner, du er mere til små men nærende portioner.

Jeg synes ikke du skal tage den burger med hjem til din kæreste, for det er jo sikkert dig og det du står for, han helst vil ha - sæt ikke dit lys under en skæppe, for det skæpper ikke i kassen - heller ikke i kærlighed.

Din stjålne og skrællede cykel kan for mig tyde på, at du føler styringen af dit jeg bliver ranet, saboteret/skrællet og hæmmet, men der er en stærk side i dig - og den skal du vedblive med at elske, for det er den der hjælper dig med at reparere din cykel og fortæller dig, at du ikke skal give op, du skal fortsætte med at lede.

Ps. Jeg vil rigtig gerne stå dig bi med at holde din drømmecykel køreklar.

Tusind tak fordi du vil give mig dit bud på min drøm

Jeg bruger kortene en del - i sær i perioder. Ikke til at fortælle mig om hvordan mit liv er eller hvad jeg er for en person, men mere bare lige for at få et skub eller et godt råd

Det er fuldstændig ramt plet med tydningen - intuition eller mentor Jeg bruger også selv intuitionen når jeg gør et forsøg på at tyde drømme, det flyder lidt bedre for mig
Det er rigtigt det der med fastfood - også at det i overført betydning nok handler om kun at tage det med hjem til kæresten, som jeg selv kan stå inde for

Og tak for tilbudet om hjælp til cyklen - det kan være det bliver nødvendigt, jeg synes den er lidt tung at slæbe

Kh Mia Lykke

Sv: Hjælp til tydning af et kort 04/20/2015 18:15 #152998

Hej Mia Lykke.
Jeg har et lidt anderledes bud på din drøm. Jeg finder, at tarotkort og drømme korresponderer godt med hinanden, da begge redskaber er billeder, der tolkes af det vågne sind. Min vane tro vil jeg skrive som om det er, som jeg udlægger det. Men du skal huske, at det er din drøm, og du er den eneste, der kan svare på, hvad den betyder. Hvad jeg skriver, skal du derfor selv forholde dig kritisk til. Husk også, at alle mennesker, ting og handlinger i drømme er sider af dig selv, og kun relaterer til dit vågne liv for så vidt, at menneskene eller handlingerne kan fortælle dig noget om dig selv og den situation, du for tiden gennemlever i dit liv.

Først ridses situationen op: Fast food handler om mangel på næring. Der peges på, at du ikke tager dig tid nok til dig selv fysisk og mentalt. Det har bragt dig alvorligt ud af balance (overdimensionerede portioner). Roden til dit problem med at føle dig udenfor, kan du muligvis finde 20 år tilbage i tiden, da du gik på seminariet. Der ligger i din drøm et overordnet tema omkring dit indre forhold mellem mand og kvinde, hvor der i drømmens ”synopsis” gøres klart, at du har en mening om, at din indre mand (kæreste) har et større, uopfyldt behov for næring end du har, og at det er din pligt at give ham den næring (du vil tage burgeren med hjem). De kvaliteter, du forbinder med din kæreste, kan nærmere fortælle dig om, hvad der i dig har brug for at blive næret. Dit eget behov ligger mere i at lære at tage lidt lettere på tingene, og tillade dig selv at være glad, uden at det er afhængigt af omgivelsernes handlemåder. Du er ikke i stand til at tage næring til dig, da du mister appetitten, fordi du er ked af det. At lægge ansvaret for din lykke over på andre, bringer dig ud af balance, væk fra dit center. Dette er, hvad cykler handler om: Balance i livet.

Den manglende cykel på parkeringspladsen indleder krisedelen af din drøm. Parkeringspladser symboliserer ofte at sætte farten ned og tage dig tid til dig selv. At du ikke kan finde din cykel, kan pege på, at du ikke kan finde din balance. Du hviler ikke i dig selv. Og faktisk kan det, at din cykel er skrællet, betyde, at du er ved/har mistet tilliden til, at du kan finde din balance. Fordi du lader den afhænge af omgivelsernes handlinger overfor dig. Godt, at der er en del af dig, der opmuntrer dig til at lede videre (og du vil finde frem til ”reservedelene”). Dine ubrugelige fingre er med til at understrege, at du lader andre dominere din verden, for de indikerer en følelse af, at du har mistet grebet om at bygge din balance - selvom du har fundet nogle af delene.

Og heldigvis foreslår det ubevidste også løsninger på de skitserede problemer, hvis man drømmer drømmen til ende. Manden med den bare overkrop viser, at her fokuseres på følelser. Og det er følelser af stolthed og selvtillid, der henvises til. Mandlige kvaliteter, som du selv har, men som du ikke er i kontakt med og derfor føler et behov for at få. Det er det, din omfavnelse af fyren handler om: At få del i hans evne til at ”reparere cykler” - skabe balance. Samtidig fortæller drømmen dig også, at du endnu ikke er helt klar til at tage evnen til dig. Du vælger at slæbe din ubrugelige cykel hjem, fordi du ønsker at være tro mod det billede, du endnu har af dine indre kønsrollemønstre. Det er derfor det kunne være nyttigt at kigge de 20 år tilbage til seminarietiden og se, hvad det var for erfaringer, du fik dengang. I drømme er sex med fremmede, det samme køn, forældre, børn eller udenfor parforholdet nemlig ikke noget skidt. Det betyder, at du smelter sammen med nye egenskaber eller kvaliteter og indarbejder dem i din egen personlighed. Drømme er heldigvis ikke bebyrdede af moral.

På denne måde kan du se, at tarotkortet ’Transformation’ giver total mening. Du hænger et sted i dit liv, hvor store omvæltninger finder sted i din personlighed. Sved henviser ofte til, at man er i en ”afkølingsperiode”. Når bomben har væltet tårnet (som Transformations-kortet svarer til i den gængse tarot), er det på tide at lade støvet lægge sig og se, hvad der kan/skal reddes ud fra ruinerne. Tårnet er Jeg’et, der er blevet ramt. Du har brug for at omskrive din kvinderolle og blive mindre offer for omstændighederne. Det gør du ved at anerkende din egen evne til at fikse dit liv, at handle og tage ansvar - de maskuline kvaliteter, som du forelsker dig i. Med fare for at virke plat, så vil jeg ønske dig masser af håndværker-sex i dine drømme i den kommende tid.

Sammen med alle de andre gode svar, du har fået på dit problem, håber jeg, at det her kan hjælpe dig fremad i dit liv. Held og lykke.
Sidste redigering: 04/20/2015 18:19 af Maryanna Morthensen.

Sv: Hjælp til tydning af et kort 04/22/2015 11:30 #153024

AlexandraS skrev:
Først vil jeg sige tak for alle dine fine kommentarer til mig.

Det er altså mig der takker
...........

Det næste jeg vil sige er, at vi (mennesker) får oplevelser IND i vores liv (bevidsthed) og når de er derinde trænger de (på et eller andet tidspunkt) til at komme ud igen. og det er et arbejde vores bevidstheden sørger for sker, den synes ikke vi skal slæbe rundt på tidligere tiders oplevelser (hverken fra denne eller et andet liv). Der vil hele tiden opstå situationer i livet, hvor vi får mulighed for at blive mere rene i krogene og med tiden opnå højere erkendelse.

Det er muligt at det der foregår her er sådan en "lokumsrens". "NÅ, siger bevidstheden, her er noget "skrald" - det ryster "vi" lige af så her bliver mere klart". Og det kan for det første klare i drømme men som regel klares det "i virkeligheden" med tilhørende hændelser. Drømmene oplyser så om HVOR følelsen "skraldet" kommer fra (at blive holdt udenfor).

Her er vi tilbage til seminarie tiden.

Det giver fuldstændig mening, og når jeg tænker over det, er det nok egentlig en følelse som altid har fulgt mig - både før og efter tiden på seminariet

Drømmen fortæller så en sammenhæng, og om reaktioner du fik dengang. også om hvad det afstedkom, hvordan du håndterede din situation og at du ikke gav op (i livet) men ejer en indre stædighed (vedholdenhed) til at få livet til at fungere alligevel. Udenfor fællesskabet eller ej.

Nu står du altså her - men et tema der stammer fra fortiden (tricket af igen). Der bliver fortalt at du blev rigtig ked af det (jeg føler mig forkert) og at dette faktisk gjorde, at andre fik (fjernbetjeningen) til dit følelsesliv. Forstå du? Når jeg bliver "frosset" ud må der være noget galt med mig - de andre er bedre - jeg er ikke noget?? De andre (kan få mig) til at blive ked af det (ved at trykke på fjernbetjeningen).

igen fuldstændig rigtigt, jeg oplever jo nærmest et dejavu fra dengang lige nu

....og så drømmer man at nogen har "strålet" ens CYKEL.

En cykel er et transportmiddel. I drømme er alle transportmidler "værktøjer" til at bringe sig rundt i livet på- En cykel drives ved EGEN kraft. Så det der skete ven, var, at hele din oplevelse med at blive sat udenfor fællesskabet påvirkede dig så meget, at du blev ude af stand til at komme rundt i livet "ved EGEN kraft"... cyklen blev strålet... (NOGEN havde taget den) -

.... MEN... nu er du bare ikke heeeelt så let at slå omkuld - fame om du ikke finder din cykel igen - og selvom den er "skraldet" er du besluttet på at sådan skal det squ ikke være og slææææber den hen så nogen kan lave den. SQU..(jeg gør, hvad jeg kan for at blive bedre til at bevæge mig rundt i livet).

Se det kalder jeg vedholdenhed. Godt nok er du slået ud af den behandling du har fået (som faktisk er mobning) men du opgiver f..... ikke.

Temaet er i gang igen og muligheden for at rette op på det. Du har fået drømme der fortæller hvor det stammer fra og hvad det gjorde ved dig. Nu har du muligheden for at komme videre (få din cykel til at køre igen) - værktøjet der tilhører et menneske der kan "ved egen kraft" - altså leve et liv som handler om at gå efter de behov man har - i frihed, som et helt menneske. Ja det kan da godt være at "folk" igen holder dig udenfor, ja ja - og det gør da ondt at stå i denne samme surdej igen - men i virkeligheden handler livet jo mest om "hvordan jeg opfatter" tingene, og nogen gange må jeg sku bare melde mig ind i div fælleskaber og blive en del af... selvom nogen enkelte styrer og kontrollere de andres holdninger. nogen gange er det bare bedst at være mig selv. Mit eget selskab er også et dejligt sted at være.

Ja igen har du jo nok helt ret. Selvom jeg ikke altid passer helt ind der hvor jeg er, så finder jeg vist bare mine egne veje at gå og blive på den måde "det der mangler" i stedet for den der er lige som alle de andre - og det er måske der kortet kommer ind i billedet. For det er nok erkendelsen af det, som er den store forandring og det der gør at jeg har lært noget af de andre gange jeg har følt mig udenfor
Nu hvor jeg så har arbejde med de her drømme, følte jeg jo at de gav god mening, men jeg fortsætter altså med at drømme helt vildt og kan så stadig ikke helt finde hoved og hale i tingene I går drømte jeg om en bus, i nat var det så en bil... Der sker åbenbart noget på transportområdet i mit indre for tiden

Endnu en gang tusind tak fordi du gider bruge din tid på mine "drømmefilm" - det er jo ved at blive en helt uendelig følgeton

Kh Mia
Følgende bruger(e) synes godt om: AlexandraS

Sv: Hjælp til tydning af et kort 04/22/2015 14:40 #153026

Haha - ja Mia. Lad os lave en føljeton. Det er med vilje jeg ikke har flytte din tråd over i "drømme" forummet.

Transportmidlerne. Ja. Kan du give mig hvad de 2 drømme handler om? Det er ikke rigtig nok at skrive "bus" - "bil"...

Åhhh kan du huske
Og ja det handler lige præcis om min søn og jeg og min trang til at forsøge at "ændre" ham eller forme ham til at "passe bedre ind"

Tingene hænger pænt sammen. "Det går ikke hvis søn får samme skæbne som mig og blive sat udenfor fællesskabet". "Jeg må hellere lave om på ham".

Det er okay at du ikke kan finde hoved eller hale i det hele - vi følges jo ad her. Her er også et slags fællesskab og ingen behøver være alene om noget.

Kh
Alexandra

Ps: jeg bruger gerne min tid på dig, ven. Du er så dejlig tilgængelig. Din villighed til at forstå "dig" deler du ikke med mange.
Sidste redigering: 04/23/2015 05:45 af AlexandraS.

Sv: Hjælp til tydning af et kort 04/23/2015 06:44 #153045

AlexandraS skrev:
Haha - ja Mia. Lad os lave en føljeton. Det er med vilje jeg ikke har flytte din tråd over i "drømme" forummet.

Transportmidlerne. Ja. Kan du give mig hvad de 2 drømme handler om? Det er ikke rigtig nok at skrive "bus" - "bil"...

Haha jamen oki, du bad selv om det så - jeg undlod netop at uddybe fordi jeg tænkte at det jo ikke var det rigtige sted den lå

1.drøm: Jeg sidder i en bybus inde i en stor by. Det er mig der er chaufføren! Jeg er helt tryg ved den kæmpe store bus og har helt styr på den, men problemet er, at hver gang jeg skal tage imod penge fra folk, så aner jeg ikke noget somhelst om zonesystemet og priserne, og jeg kan heller ikke rigtig finde ud af at taste det ind på pengeapperatet. Der er en kæmpe kø af folk som skal med bussen, men det tager jo lang tid, fordi jeg ikke kan finde ud af systemet. Jeg undrer mig over at jeg ikke er blevet sat ordentlig ind i systemet, men jeg er hverken sur, irriteret eller stresset over det, og heller ikke over alle de mennesker som står og venter - og de tager det heldigvis pænt

2. drøm (næste dag)
Jeg sidder i en bil sammen med min kæreste. Det er mig der kører og vi sidder og snakker hyggeligt. Jeg har nok lige rigeligt med fart på, og pludselig bliver jeg da også klipset af politiet. Jeg bliver vinket ind til siden og ærger mig lidt over, at jeg kørte for stærkt, for det plejer jeg egentlig ikke at gøre.
Politimanden vil gerne lige se hvad jeg har i bilen, og da vi kigger ned på gulvet, er det VILDT rodet. Der ligger gamle bøtter og tom emballage fra alt muligt. Vi finder to pakker med nogle store kager som jeg har fået af min tidligere svigermor! Politimanden skiller dem ad og det viser sig, at der er gemt kæmpe store klumper hash inde i dem!!! Jeg går helt i panik og forsøger at foklare over for politimanden, og han virker helt rolig og som om han hører hvad jeg siger. Han siger at det skal vi nok finde ud af, men jeg er stadig rigtig bange for hvad der nu skal ske, og skide sur på ex-svigermor over at hun dog kunne finde på at give mig dem!

Åhhh kan du huske
Og ja det handler lige præcis om min søn og jeg og min trang til at forsøge at "ændre" ham eller forme ham til at "passe bedre ind"

Tingene hænger pænt sammen. "Det går ikke hvis søn får samme skæbne som mig og blive sat udenfor fællesskabet". "Jeg må hellere lave om på ham".

Orv ja, det er da lidt vildt... Og ja det er jo ikke altid let at være anderledes, men heller ikke let, hvis man ikke bare kan være sig selv. Det har faktisk hjulpet mig rigtig meget, det du skrev den gang, til at guide sønnik i retning til accept af sig selv som den fantastiske person han er, og det gør jeg især meget brug af lige nu, hvor han så småt træder ind i puberteten og vakler mellem at være fuldstændig sikker på sig selv og pludselig tvivle på alt hvad han gør.

Det er okay at du ikke kan finde hoved eller hale i det hele - vi følges jo ad her. Her er også et slags fællesskab og ingen behøver være alene om noget.

Det er jeg super glad for. Men det kunne da være smart, hvis nu jeg efterhånden begyndte at drømme lidt af det jeg allerede har drømt, så jeg ikke behøver at starte forfra hver nat (eller morgen), fordi jeg hele tiden drømmer nye drømme med nye symboler og detaljer som jeg igen ikke forstår

Kh
Alexandra

Ps: jeg bruger gerne min tid på dig, ven. Du er så dejlig tilgængelig. Din villighed til at forstå "dig" deler du ikke med mange.

Det er jeg vildt taknemmelig for, det er super spændende når du "åbner" mine drømme for mig og selvom jeg bliver ved med ikke at kunne tolke mine egne drømme, så lærer jeg helt vildt meget - både om mig selv og om drømme generelt

Kh Mia

Sv: Hjælp til tydning af et kort 05/01/2015 20:27 #153114

Hej Mia. Jeg har ikke glem dig. Har bare ikke haft så meget tid. Dine 2 sidste drømme kan sagtens fortolkes men de er ikke så intense i energien. De giver bare et overblik over hvordan du navigere rundt i livet (lidt uden at få det store overskud ud af dine anstrengelse) og så lidt om din holdning til din ex-svigermor, der lader tilsat have gjort livet lidt surt for dig. Måske har du rent faktisk været rigtig glad for hende men nu hun er selvfølgelig loyal overfor sit eget søn (som hun mener du har vraget) hun har sikkert vist en anden side af sig selv end hvad du først troede.

Jeg tror du er menneske der "handler efter bogen" - på både retfærdig og ærlig vis og har altid været åben og imødekommende overfor hende. Ny har hun alligevel formået at chokere dig.

Jeg holder meget af den første drøm. Den vidner lidt om at købe en 8 skuffers kommode i Ikea uden af få brugs vejledningen med hjem, og så stå der med alle delene (skruer, brædder og den medfølgende ombrago) og så ikke kunne huske hvad det var for et stykke møbel der blev købt.

Noget med: "her er mit liv og jeg har ingen anelse om hvordan det skal fungere" (jeg lærte det ikke rigtig som barn). Jeg elsker at alle folk er tålmodige, for det er alle dine tanker om at "jaja, det går nok" - "det er okay" - "med lidt øvelse finder jeg nok ud af det". Det tyder også på at du ikke behøver stresse eller være utilfreds med ikke at have tjek på alting.

Smiler

kram
Alexandra
Sidste redigering: 05/03/2015 06:55 af AlexandraS.
Følgende bruger(e) synes godt om: Esbjergfyr87

Sv: Hjælp til tydning af et kort 07/08/2015 10:47 #153753

Ææj det beklager jeg altså at jeg ikke har set
Du har helt ret i forhold til ex-svigermor, hun gjorde virkelig livet surt for mig da jeg var sammen med ex-en. Accepterede mig aldrig som den jeg var, og talte grimt om både mig og den måde vi levede på - både når jeg hørte det og overfor andre. Jeg har af og til tænkt over, hvordan det mon går hende nu, for jeg har altid tænkt at hun ikke havde det særligt godt med sig selv, når hun nu havde sådan et stort behov for at svine mig (og alle andre) til altid... Men bortset fra det, har jeg ikke haft kontakt med hende, så på den måde har hun ikke rigtig chokeret mig efter at jeg blev skilt
Generelt kæmper jeg faktisk rigtig meget med min retfærdighedssans i øjeblikket. Jeg har enormt svært ved at folk har et kæmpe behov for at skulle svine alle andre til og tale negativt om andre, og jeg synes det er ligegyldigt hvem jeg er sammen med, så er det sådan. Ingen taler positivt om andre - ikke engang deres venner eller nærmeste veninder, og jeg synes det er enormt ubehageligt at skulle høre på. Jeg ved ikke om det er det den her drøm måske har åbnet op for, for det er lige omkring da jeg havde den, at det begyndte at fylde rigtig meget i min bevidsthed. Jeg synes det er en mærkelig måde at behandle andre mennesker på, og en dum tendens i vores samfund ikke at kunne rose og tale positivt om andre mennesker

Hehe ja det med komoden er et ret godt billede faktisk Og også rart at vide, at jeg ikke behøver stresse over ikke altid lige at have styr på hvordan livet skal leves

Tak igen for dine betragtinger

Kh Mia Lykke
Følgende bruger(e) synes godt om: AlexandraS
  • Side:
  • 1