Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Akashic Records - youtube video
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Akashic Records - youtube video

Akashic Records - youtube video 09/25/2011 14:33 #140551

En interessant video om forskellige kendtes tidligere liv.

Det sjove er at man faktisk ligner utroligt meget sig selv i ens tidligere liv.
Hvis altså videoen fortæller fakta.

kh
Søren

Sv: Akashic Records - youtube video 09/27/2011 23:02 #140577

Ja det er faktisk ret interessant, men alligevel ikke helt overraskende. Teorierne om hvordan tilbagetrækningen og genfødslen foregår, støtter faktisk formodningerne om at vi må komme til at ligne os selv, når vi genfødes. I praksis er det faktisk det samme legeme vi genfødes i, stoffet er nyt men formen er den gamle vi havde.
Måske lige modificeret en smule af genetik og levned.

Jeg mener iøvrigt ikke kun at vi ligner os selv af udseende. Jeg mener også som tommelfingerregel, uden at det er et faktum i alle tilfælde, at vi også ligner os selv i status.. Det er ikke logisk ud fra teorierne at antage at vi engang har været verdenskendte, og idag lever en anonym tilværelse. Så når almindelige mennesker hævder at være tidligere verdenskendte, så ryger mit ene øjenbryn gerne en centimeter opad..;D

Jeg er så heldig at have fået at vide hvad jeg lavede tidligere, og det er blandt andet på den baggrund at jeg udtaler mig her (altså om statussen.. Har ingen idé om hvordan jeg så ud..)

Sv: Akashic Records - youtube video 11/30/2017 18:10 #161486

Scorpmeister skrev:
Ja det er faktisk ret interessant, men alligevel ikke helt overraskende. Teorierne om hvordan tilbagetrækningen og genfødslen foregår, støtter faktisk formodningerne om at vi må komme til at ligne os selv, når vi genfødes. I praksis er det faktisk det samme legeme vi genfødes i, stoffet er nyt men formen er den gamle vi havde.
Måske lige modificeret en smule af genetik og levned.

Jeg mener iøvrigt ikke kun at vi ligner os selv af udseende. Jeg mener også som tommelfingerregel, uden at det er et faktum i alle tilfælde, at vi også ligner os selv i status.. Det er ikke logisk ud fra teorierne at antage at vi engang har været verdenskendte, og idag lever en anonym tilværelse. Så når almindelige mennesker hævder at være tidligere verdenskendte, så ryger mit ene øjenbryn gerne en centimeter opad..;D

Jeg er så heldig at have fået at vide hvad jeg lavede tidligere, og det er blandt andet på den baggrund at jeg udtaler mig her (altså om statussen.. Har ingen idé om hvordan jeg så ud..)

Det er da lidt ensformigt at skulle ligne sig selv igen og igen. D.v.s. man ikke kan være blond dansker i det ene liv og så afrikaner i Nigeria i næste liv....

M.h.t. om kan kan falde i status, så tænker jeg på, om det kan skyldes dårlig karma? Hvis en direktør har været en egoistisk stræber i sit forrige liv, så giver det da god mening som mig, at han ryger et par trin ned i næste inkarnation og bliver almindelig lønslave. Så kan han selv se hvordan det er at have en usympatisk stræber-direktør over sig.

Nogle siger jo, at jorden er en træningsplanet. Og hvis det skal give mening, så synes jeg da, at vi bør afprøve forskellige roller. Det virker også lidt unfair, at det er de samme, der bliver rige og indflydelsesrige i inkarnation efter inkarnation. Især hvis de ikke behandler deres undersåtter godt.

Sv: Akashic Records - youtube video 12/05/2017 00:35 #161504

Forresten så jeg en video i sidste uge, hvor en spansk researcher påstod, at der i Vatikanet er Akashic Records over alle mennesker på jorden! Og at Vatikanet ved alt om, hvilke sjæle folk er og hvem de har været i tidligere liv. Det skulle angiveligt være derfor, at nogle kan tillade sig hvad som helst og er helt urørlige, mens andre ikke skal træde meget ved siden af, før der vanker. Fordi hvis f.eks. eliten kan se i Akashic Records, at en bestemt person er en meget erfaren og moden sjæl, vil de være mere bange for at gå til ham, fordi han på et spirituelt plan kan gøre dem ansvarlige for deres handlinger. Det forklarer måske, at nogle systemkritikere kan sige hvad som helst uden at blive myrdet eller slået hårdt ned på. Mens andre systemkritikere ryger i fængsel eller bliver myrdet for den mindste kritik.

Det var i store træk sådan, jeg forstod budskabet i den pågældende video i hvert fald. Om det så er SANDT, aner jeg jo ikke. Jeg refererer blot til påstanden, fordi andre måske har et andet og bedre bud på, hvem der har Akashic Records og hvor de måtte være opbevaret.
Sidste redigering: 12/05/2017 00:36 af vidaenmarte.
  • Side:
  • 1