Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Sjæl.energi. Overnaturlige evner. Udviking
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Sjæl.energi. Overnaturlige evner. Udviking

Sjæl.energi. Overnaturlige evner. Udviking 02/05/2018 03:58 #162224

Hej Allesammen sker der noget med ens sjæls udvikling jo ældre man bliver eller forbliver den der samme. Kan man udvikle overnaturlige evner med alderen eller skal man være født med dem. Kan man godt træne sig op med meditation fx til at kunne bruge overnaturlige evner ?
Jeg håber i forstår mit spørgsmål og kan svare på det. Tak på forhånd

Sv: Sjæl.energi. Overnaturlige evner. Udviking 02/07/2018 18:08 #162256

• Gray
  • ER ONLINE
Jeg udvikler løbende mine, overnaturligt evner, og jeg er ældre, 49 år.
Følgende bruger(e) synes godt om: Liquid Blue

Sv: Sjæl.energi. Overnaturlige evner. Udviking 02/08/2018 16:11 #162277

• Taurus
  • IKKE ONLINE
Det er ikke overnaturlige evner. Det er ovesete naturlige evner. Vi bliver født med mange evner som vi desværre lærer at ignorere gennem vores opvækst. Og vi har desværre en folkeskole og et samfund der holder hårdt fast på at videnskab er det eneste sandhed. Derfor tager det os lang tid at accepterer det som vi måske hele tiden et eller andet sted har vidst og kunne.

Meditation hjælper, men mindfullness er også god træning, samt at fokusere på nuet i det daglige.
Vores sjæl kan godt have levet mange liv og kan defor have mange sider der skal udvikles. Der hører derfor forskellige opvækstbetingelser og sociale kår med de forskellige inkarnationer, samt forskellige menneskelige talenter, der gør at vi alle har forskellige måde at udvikles på.

Mange har desværre mistet kontakten til deres sjæl og ræser afsted på ego-trip efter den matrielle lykke, men man kan godt finde kontakten igen hvis ikke den er helt forsvundet:

Prøv evt. med denne meditation:

Er der noget du har særlig fokus på? eller interesse for?
Sidste redigering: 02/08/2018 16:28 af Taurus.

Sv: Sjæl.energi. Overnaturlige evner. Udviking 02/10/2018 08:50 #162298

• Gray
  • ER ONLINE
Taurus: Det er ikke overnaturlige evner. Det er ovesete naturlige evner.

Gray: Ordkløveri skaber ingen fremgang. Du burde holde dig for god til det.

Sv: Sjæl.energi. Overnaturlige evner. Udviking 02/12/2018 15:14 #162318

Gray skrev:
Taurus: Det er ikke overnaturlige evner. Det er ovesete naturlige evner.

Gray: Ordkløveri skaber ingen fremgang. Du burde holde dig for god til det.

Måske. Men lidt ret har han måske i, at det meget logisk og materialistisk funderede samfund ikke ligefrem fremmer spiritualitet og udvikling af såkaldt overnaturlige evner. Fra barns ben lærer vi jo at tænke logisk og kreative børn med anderledes tankemønstre, affærdiges som psykisk syge eller sære. F.eks. hvis en 4 årig taler om sit forrige liv, så vil de fleste jo bare være tilbøjelige til at affeje det som fri fantasi. I stedet for måske at lytte og lære noget af barnet. Derved afskrækkes barnet og vil ubevidst forsøge at ændre adfærd i retning af et mere accepteret logisk og mindre spiruelt tankemønster.

Så kan vi selvfølgelig diskutere, om evnerne er overnaturlige eller ej. Og det kan du så kaldte ordkløveri. Eller et definitionsspørgsmål.

Sv: Sjæl.energi. Overnaturlige evner. Udviking 02/12/2018 15:59 #162319

• Taurus
  • IKKE ONLINE
Du kender måske ikke til den hvide magi?

Det er netop altafgørende at man skriver det korrekt.

- Måden man skriver og taler på former ens fremtid.

Overnaturlighed er negativt ladet og stammer fra kredse der ikke ønsker oplysthed. At kalde det naturlige for overnaturligt, er det samme som at man ikke accepterer at det er naturligt. Og dermed fastlåser man sig selv i en unaturlig energi. Du får ikke gudsenergien med dig. Der vil blive lukket og du vil styre i blinde og komme på afveje og vildlede folk omkring dig.

Det handler om at bruge sine evner med naturen, og ikke over naturen, det er ikke os der skal styre - så er man på ego'ets vej, man skal bidrage i flow med naturen - "om gud vil" "inshallah" "som for oven således forneden".

Jeg ønsker blot at klarlægge dette - for det fører ikke videre hvis man går og fastholde sig selv med forkerte begreber.

Jeg har altid gode hensigter

Sidste redigering: 02/12/2018 16:14 af Taurus.

Sv: Sjæl.energi. Overnaturlige evner. Udviking 02/12/2018 16:40 #162321

• Gray
  • ER ONLINE
Så lad os da bare, fortsætte ordkløveriet. Jeg har ikke kendskab til noget enkeltstående ord, på sproget dansk, der står i ordbogen(sproget.dk), som erstatter ordet "overnaturligt". Problemet er at sproget dansk, i realiteten er et meget fattig sprog, som lider, af en massiv mangel på gode ord. På engelsk har man, gode ord for fænomenet såsom, ” He seems to have supernatural powers ” og ”This ability is clearly supernormal”. Grunden til, at vi mangler disse gode ord, på dansk er, at vores intelligentsia, er domineret af hadefulde marxist-ateister. I Danmark vil hadet, ingen ende tage, i universitetsmiljøet.
Sidste redigering: 02/12/2018 16:42 af Gray.

Sv: Sjæl.energi. Overnaturlige evner. Udviking 02/12/2018 17:14 #162322

Hej igen det jeg specielt interesserer mig for inden for det paranormale er Telekinese og reinkarnation.
Er det muligt at huske sine tidligere liv og i så fald hvordan ?
Er det muligt at lære at bruge Telekinese da jeg næsten altid har interesseret mig for den evne.
Håber i kan hjælpe mig med mine spørgsmål ?
Fortsæt god dag allesammen
Sidste redigering: 02/12/2018 17:16 af Jesper800.

Sv: Sjæl.energi. Overnaturlige evner. Udviking 02/12/2018 18:55 #162324

• Gray
  • ER ONLINE
Jesper800: Er det muligt at huske sine tidligere liv og i så fald hvordan ?

Gray: Det er noget der hedder, "Regression til tidligere liv", jeg kunne godt lære det fra mig, men har ikke prøvet af have klienter før. Personligt lærte jeg det, af et stor extraterrestrial insekt (cirka 8 meter langt).

Sv: Sjæl.energi. Overnaturlige evner. Udviking 02/12/2018 19:07 #162326

• Gray
  • ER ONLINE
Sidste redigering: 02/12/2018 19:08 af Gray.

Sv: Sjæl.energi. Overnaturlige evner. Udviking 02/13/2018 16:59 #162335

• Taurus
  • IKKE ONLINE
Det der linkes til er måske ikke den sande form for telekinese

At flytte små lette objekter med hændernes energi er chi

Du kan også prøve med et psi-wheel

Bemærk at de i videoen her også nævner at man skal arbejde med naturen, og ikke imod - så bliver man syg.

Telekinese - at få ting til at flyttes sig med tankens kraft, men det er rent astralt og kan muligvis kun ske med en alliance fra den åndelige verden - her er der ofte onde krafter involveret(man sælger sin sjæl), da der ikke er noget godt formål med at flytte ting med tankens kraft. Der er ikke nogen guds-vilje eller naturlig vej.

Så er der muligheden for at ændre hele din verden med tankens kraft - ønskernes kraft - bønnens kraft. Det er der et godt perspektiv i. Det er måske den sandeste telekinesis, at fjerne de uønskede ting i ens liv ved tankens kraft.

Her er en interessant video om hvad ens tankekraft kan udrette:

Sv: Sjæl.energi. Overnaturlige evner. Udviking 02/16/2018 17:47 #162367

• Taurus
  • IKKE ONLINE
Her er et par videoer jeg faldt over i dag... virkelige interessante

Jeg kan anbefale at se dem i følgende rækkefølge:

Lad mig høre hvad i får ud af det

Sv: Sjæl.energi. Overnaturlige evner. Udviking 02/19/2018 15:10 #162449

• Gray
  • ER ONLINE
Til @Taurus: Tak for videoerne. Jeg er ikke parat til at udøve telekinesis lige nu.
Sidste redigering: 02/19/2018 15:11 af Gray.

Sv: Sjæl.energi. Overnaturlige evner. Udviking 02/21/2018 03:45 #162461

• Taurus
  • IKKE ONLINE
Helt iorden,

Men det er også til Jesper800, og alle adre der finder vej ind på denne tråd.

Jeg har selv prøvet med et psi-wheel af staniol of det virker ret let. Jeg har også dyrket QiGong og der kommer virkelig godt gang i energien i håndfladerne, men jeg har for meget om ørene med familie og job, til at kunne holde det til regelmessig træning - bare det at holde et ryddeligt hjem er udfordrende med små børn og hobe af vasketøj

Det er i øvrigt også en ret overset åndelig øvelse - at opretholde et rent hjem og spist sund kost.

Sv: Sjæl.energi. Overnaturlige evner. Udviking 02/26/2018 04:00 #162504

Ja ... Det er korrekt, Taurus.
Telepati eller - telekinese... Grundlæggende del her og der - det er de falske tricks...

Andet... Selv om det en sand muligheder tilbyder ...
Konkurrencedygtig mennesket kan let drukne i de få modeller, der skal ødelægges på grund af aktiviteten. Få mine eksempler ...

1. Du vil være forkert i de mange tilfælde, hvornår imponere en opmærksomhed på dit intellekt. Et spørgsmål - "er du stærk ..?". Kan være det kun ... Du vil selvfølgelig være ved spørgsmålet (til dig selv) - "hvem"?
Susanne her er normalt en sådan. "Are You strong to go and to be healed..? (she to somebody)" Sorry... Black-working... Nah... may it was the too strong, but...

untitled_2018-02-26.png

2. "Bevis dig ..." - Du kan være opmærksom på andre, som om det kunne være den for stærke person.

3. Tror du - det var en ettention til dig ..?

righttight.png

Findes den langt mere form af presning - "være bussy ..."
Her gøres det muligt at rette et øjeblik i andre kun ... Ikke at sige - er hvert tilfælde smart en lektion.

Den måde at afgøre de falske opmærksomhed er det for længe i compatment med det indtryk fra lessions.

Ingen her aldrig som en sen. Det kan man godt sige. Eller for at vise det hele som sådan ... Så en anden person vil fortælle om dig - du er svag. Nå - velvære.
Ja ... gør normen
.
Sidste redigering: 02/26/2018 04:21 af Kurtgustav.

Sv: Sjæl.energi. Overnaturlige evner. Udviking 02/26/2018 08:28 #162507

700947cedd1f0eae8ddae7237cb072db.jpg

Does no way a Hebrew Word and this explaining is for the top level believers in Israeli...

It is the very simplest Indo-European saying (sanscrit probably).
3 the discorrected Words, "Arba, ka dabar" that do means "Or ...what now..?" The very banal text "What will be..?" Simplest at all: "Do see Abrakadabra, or - do see "What will be..?"
Sidste redigering: 02/26/2018 08:30 af Kurtgustav.
  • Side:
  • 1