Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Luciferianisme for dummies
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Luciferianisme for dummies

Luciferianisme for dummies 02/27/2017 16:09 #160245

Jeg kan se, at der er lidt misforståelser om Luciferianismen her på siden. Nogle mener, at den er ondskaben selv. Mens andre hårdnakket tager afstand fra Luciferianismen, selvom de indirekte selv støtter denne ideologi. Hvilket jeg kommer ind på om lidt. Derfor denne tråd for at få rettet op på disse misforståelser.

Luciferianismen henviser til dyrkelsen af Lucifer´s lys. Lucifer er symbolet på en fallen angel eller et interdimensionelt væsen.

Interdimensionelle væsener ernærer sig ved hjælp af LOOSH.

Forklaret her:

Humans are energy sources for interdimensional parasites. All the turmoil in this world aims to exploit the LOOSH we emanate.

LOOSH referring to the emotional energy radiated by animals and humans in dire circumstances that entail intense, servere pain and suffering in body and psyche.

Lucifer og karmaloven har forbindelse i den forstand, at verden er dualistisk. D.v.s. 50% god og 50% ond. Luciferianismen bestræber at opretholde balancen mellem godt og ondt. Men har brug for ondskab til at fodre interdimensionelle parasitter. Derfor er karmaloven essentiel for at legitimere denne ondskab og fortsat holde menneskeheden som slaver på fængselsplaneten jorden. Dårlig karma avler dårlig karma. Derfor slipper menneskeheden ikke af med sin dårlige karma. Det er en naturlov. Og Lucifer og andre interdimensionelle parasitter lukrerer på den LOOSH-energi, som karmaloven bestandigt kreerer i én uendelighed, fordi god og dårlig karma hele tiden skal udligne hinanden. Der skal hele tiden være balance i tingene, for at det fungerer.

Ethvert forsvar af karmaloven er derfor Luciferianisme, hvad enten man er det sig bevidst eller ej. Opretholdelsen af karmaloven er absolut nødvendig for Luciferianismen. Den er selve Lucierianismens essens og eksistensgrundlag. Derfor ser vi også, at folk, der prædiker for karmaloven, også prædiker luciferianismen. Blavatasky f.eks. - jævnfør hendes magasin LUCIFER.

Det kan synes ondt at dyrke ondskaben. Men nej, ondskaben er bare et nødvendigt onde for at opretholde balancen i universet. Og dersom vi alle lever flere gange, skiftes vi til at være gode og onde imod hinanden. Så der er en større retfærdighed i Luciferianismen. Det er en smuk ideologi, som bare sikrer, at vi alle er lige og at vi alle får lov at opleve lige meget godt og ondt / positivt og negativt. Måske kan DIN inkarnation lige nu føles ond. Men så bliver det balanceret i næste inkarnation.

Derfor er der ingen grund til at bekymre sig om barnet, der sulter ihjel. For i sit forrige liv var han eller hun måske en ædedolk. Der er en højere retfærdighed i karmaloven og i Luciferianismen. Faktisk er luciferianismens smukke balancering af godt og ondt meget smuk og sikrer en meget retfærdig verden. Ondskab er derfor ikke ondt i sig selv, for det er forudsætningen for at det gode kan eksisterer. Og omvendt for den sags skyld. Universet er dualistisk af natur.

Baphomet er symbolet på balancen mellem godt og ondt. Op og ned. Højre og venstre. Det maskuline og det feminine. Derfor benyttes Baphomet også som symbol på Luciferanismen. Baphomet er et retfærdigt væsen, der sikrer balancen i universet. Ondskaben er ikke ondt i sig selv, da den bare er del af den højere retfærdighed og balance. Som billedet her også fint illustrerer:

Sidste redigering: 02/27/2017 16:18 af Lucifer666.

Sv: Luciferianisme for dummies 02/27/2017 16:31 #160246

• Abel
  • IKKE ONLINE
Med din opstilling af karma, forstår jeg ikke hvilken rolle Nirvana skulle have? Og med den indstilling til sultne børn, er der intet der taler for det, som jeg ser det.

Sv: Luciferianisme for dummies 02/27/2017 16:38 #160247

• RJ92
  • ER ONLINE
Jeg tilslutter mig Abel, jeg kan heller ikke lige se meningen i det...

Sv: Luciferianisme for dummies 02/27/2017 18:39 #160255

Abel skrev:
Med din opstilling af karma, forstår jeg ikke hvilken rolle Nirvana skulle have? Og med den indstilling til sultne børn, er der intet der taler for det, som jeg ser det.

I sand Luciferianisme er Nirvana ikke en ønskværdig tilstand. Meningen med Luciferianismen er jo netop at fastholde folk i en uendelig karmacirkel, så Lucifer kan ernære sig ved at få LOOSH-energi gennem menneskers lidelser. Derfor kæmper en sand Luciferian for at opnå lige præcist den balance i universet, som fastholder menneskeheden i karmacirklen. På fængselsplaneten jorden.

Jeg tror du/I forveksler Luciferianisme ed Buddhisme. Buddhister har Nirvana som mål og ønsker at frigøre sig fra fængselsplaneten jorden. Luciferians vil fastholde mennesket i inkarnationscyklussen. Derfor bruges bl.a. ofringer med det formål at skabe tilstrækkeligt karma og LOOSH til Lucifer.

Hvis man betragter dette som ondskab, mener jeg ikke at man har forstået det smukke ved Luciferianismen. Nemlig den harmonisk smukke balance i universet, som kun sikres ved at fasteholde en perfekt balance mellem positivitet og negativitet. Negativitet er ikke ondt i sig selv, men er nødvendigt for at hindre mennesket i at opnå Nirvana. Hvis menneskeheden opnår Nirvana, vil Lucifer gå til, da han dermed ikke længere kan ernære sig ved LOOSH.

I Luciferianismen anses det som nødvendigt at fastholde dualismen og dermed balancen i universet, hvilket illustreres gennem diverse symboler som Yin/Yang og As Above So Below:

Sidste redigering: 02/27/2017 18:46 af Lucifer666.

Sv: Luciferianisme for dummies 02/27/2017 20:11 #160258

• Khidr7
  • ER ONLINE
Hej Lucifer 666

Mine opfattelser er:

Jeg er medlem af the Theosophical Society som H. P. Blavatsky grundlagde sammen med cirka 22 andre.
Har du læst H. P. Blavatsky's bog "The Voice of Silence"?
Eller bare en enkelt bog skrevet af H. P. Blavatsky?

Se "Buddhism and Theosophy"
https://en.wikipedia.org/wiki/Buddhism_and_Theosophy

Ovennævnte tekst har uden tøven en fejlagtig definition af ordet teosofi sådan som det oprindeligt blev fremlagt af de tidlige teosoffer.
For på trods af tekstens indhold, så er - teosofi - især i Kristne lande en endnu ikke anerkendt videnskab.
Teosofi er defineret som - den oplevelses-orienterede videnskabelige udforskning af lærdom om Visdom, og derfor også den højeste Visdom, dvs. Gudernes Visdom (dvs. på græsk Theosophia, eller Theosophy).
Teosofi er guddommelig viden eller videnskab skrev H. P. Blavatsky. (Tro er ikke viden). Det er denne videnskab som man har kendt til i Østen i mange århundreder. I gammel tid siges det at den hed Brahma Vidya, Atma Vidya, eller den Græske Gnosis lære. Videnskaben om meningen med livet og etisk visdom.

H. P. Blavatsky fremlagde hendes egen lære på hendes egne vegne i Theosophical Society. Og andre gjorde det samme på lige fod. Theosophical Society havde ingen lære, men var den gang stadig en meget speciel slags inter-religiøs organisation (på Engelsk Inter-faith). Og er stadig sådan i dag. (Se "The Key to Theosophy" af H. P. Blavatsky, p. 57-58.)

Kender du til Dalai Lamaen? Kender du hans opfattelse af Theosophical Society?

The Dalai Lama - Building Bridges: Religious Leaders in Conversation with the Dalai Lama
(Denne video er på den officielle Youtube kanal for Dalai Lamaen)

Hvordan the Theosophical Society forandrede Dalai Lamaen's liv
"Ved at se tilbage på denne rejse i 1956, bliver jeg klar over at mit besøg til the Theosophical Society i Chennai (den gang Madras) efterlod et kraftfuldt aftryk. Der var jeg for første gang direkte udsat for folk, og for en bevægelse, som forsøgte at bringe visdommen sammen i verdens spirituelle traditioner så vel som videnskab. Jeg følte blandt medlemmerne en følelse af umådelig åbenhed overfor verdens store religioner og en oprigtig omfavnelse af mangfoldighed. Da jeg vendte tilbage til Tibet i 1957, efter mere end tre måneder i det som var det mest fantastiske land for en ung Tibetansk munk, da var jeg en forandret mand. Jeg kunne ikke længere leve i komforten ved det eksklusive standpunkt som gør Buddhismen til den eneste sande religion. Da tragiske politiske omstændigheder i 1959 tvang mig til at leve som en flygtning i eksil i Indien, da blev jeg paradoksalt tilbudt friheden til at uddybe min personlige rejse af forståelse og engagement med verdens religiøse traditioner."
(Se Dalai Lamaen's bog, "Toward a True Kinship of Faiths: How the World's Religions Can Come Together" år 2010, page 6. Linket er til GoogleBooks, hvor det kan ses det rette sted.)

De bemærkes at bogen fra Dalai Lamaen er fra år 2010.

Til 100 års udgaven af "The Voice of Silence" af H. P. Blavatsky da skrev Dalai Lamaen i år 1989:
"Jeg mener at denne bog stærkt har influeret mange oprigtige søgende og aspiranter til visdom og medfølelse overfor Bodhisattva Vejen." (Den 14th Dalai Lama.)

Zen Buddhisten D. T. Suzuki skrev:
"Madame Blavatsky var uden tvivl på en eller anden måde blevet indviet i den dybere side af Mahayana lære og udgav derefter det hun mente var viist for den Vestlige verden. . . Her er den virkelige Mahayana Buddhism".

Buddhisten W. Y. Evans-Wentz skrev:
"Den afdøde Lama Kazi Dawa-Samdup var af den opfattelse, at på trods af de ugunstige kritik rettet imod H. P. Blavatsky's skrifter, så er der tilstrækkelig bevis i dem på deres forfatters indgående kendskab til de højere lama læresætninger, som hun påstod at have været indviet i." (W. Y. Evans-Wentz, Tibetan Book of the Dead, p. 7, fodnoten.)

På trods af dette var H. P. Blavatsky ikke en ortodoks Buddhist og afviste intetsigende eksterne ceremonier.

de hjerteligste hilsner
Morten Nymann
Sidste redigering: 02/27/2017 20:22 af Khidr7.

Sv: Luciferianisme for dummies 02/27/2017 21:13 #160265

Khidr7: Jeg forstår, at du selv - ligesom jeg i øvrigt - betragter H.P. Blavatsky som en Luciferian, siden du tager hende op i denne tråd. For ingen har vel udbredt luciferianismen så klart som Blavatsky, hvilket magasinet Lucifer også beviser ganske entydigt. Man udgiver bestemt ikke et magasin tilegnet Lucifer uden selv at være Luciferian.

Det glæder mig at konstatere, at du i din avatar har et AS ABOVE SO BELOW-tegn. Velkommen i Lucifer-familien!

Jeremy Crow giver her sin egen historie om sit møde med Luciferianismen. Han er i øvrigt også frimurer, som han selv beretter. Som bekendt er Luciferianismen frimurernes religion, hvilket Jeremy helt korrekt også anerkender.

Jeg kan rigtigt godt lide det han siger om Kristendommen. At den holder folk nede og forsøger at skjule sandheden for folk ved at forhindre dem i at spise af visdommens frugt. Lucifer anerkender jo menneskets ret til at søge visdom ved at dyrke slangen. Men som bekendt kræver slangen noget til gengæld for at give ud af sin visdom. Og det er her vi Luciferians laver en slags studehandel og må give visse ofre til Lucifer for at få del i visdommen. Det gør vi også hjertens gerne. Det foregår bl.a. gennem krige, som Luciferians jo organiserer ved selv at skabe konflikterne, hvis de ikke er der i forvejen. Ordo Ab Chao.

Eliten er jo også Luciferians. Hvilket denne email fra Hillary Clinton beviser:

Men et eller andet sted dyrker alle mennesker Lucifer uden at vide det. Eller i hvert fald kødspiserne. For hver gang vi spiser kød, ofrer vi jo et dyr. Og skaber derved ny negativ karma. Kødspiseri er en af de måder hvorpå reinkarnations-cyklussen holdes i gang. Derfor provoverer vi Luciferians kødspiseri. Vi kan jo ikke sådan bare ofre børn, som de gjorde i gamle dage (se illustrationen ovenover). Ikke direkte i hvert fald (indirekte ofres en masse jo gennem krige o.s.v.). Men en ko, en gris eller en kylling kan også tilfredsstille Lucifer.
Sidste redigering: 02/27/2017 21:30 af Lucifer666.

Sv: Luciferianisme for dummies 02/27/2017 21:46 #160267

• Khidr7
  • ER ONLINE
Hej Lucifer666

Mine opfattelser er:

Lucifer666:
"Khidr7: Jeg forstår, at du selv - ligesom jeg i øvrigt - betragter H.P. Blavatsky som en Luciferian, siden du tager hende op i denne tråd. "

Morten Nymann siger:
Nej, det gør jeg ikke. Du synes ikke at have læst det jeg skrev i min forrige post til dig.

Vil du svare på mine velmente spørgsmål i min sidste post?

Det synes generelt at være Kristne som betragter H. P. Blavatsky's lære som Lucifer lære.
At du selv kalder dig Lucifer666 synes besynderligt Kristen-præget i tankegangen. Og vi er på et spirituelt forum.

de hjerteligste hilsner
Morten Nymann

Sv: Luciferianisme for dummies 02/27/2017 21:55 #160268

Nu er det ikke kristne, der siger at H.P. Blavatsky var Luciferian. Det vedstod hun selv. Hendes magasin hed endda Lucifer og hun brugte også AS ABOVE SO BELOW-symbolet. Tydligere bliver det ikke.

Jeg kalder mig Lucifer666, fordi jeg vedkender mig Lucifer´s lære. Og jeg anerkender H.P. Blavatsky´s viise ord:

Det er ganske enkelt umuligt og helt urimeligt ikke at vise Blavatsky stor anerkendelse for at have viderebragt og udbragt Lucifer´s budskab:

Sv: Luciferianisme for dummies 02/27/2017 22:15 #160270

• Khidr7
  • ER ONLINE
Hej Lucifer666

Mine opfattelser er:

Hvorfor vil du ikke vil svare på mine velmente spørgsmål i min sidste post?
Når du optræder på den måde du gør, så et du næppe med til at hjælpe menneskeheden.

_______

Tidsskriftet Lucifer af H. P. Blavatsky siger følgende på dets start sider:
"Lys-Bæreren er Morgenstjernen eller Lucifer, og Lucifer er ikke nogen Blasfemisk eller Satanisk titel. Den er det Latinske Luciferus, Lys-Bringeren, Morgenstjernen ækvivalent med det Græske Φωσφόρος (Phosporus) ....... Navnet på den rene lyse Budbringer af daglyset. - Yonge"
(Se også tidsskriftet Lucifer, Vol. I, No. 1, September, 1887, pp. 1-7 af H. P. Blavatsky hvor hun forklarer at Lucifer betyder Venus.) http://www.iapsop.com/archive/materials/lucifer/

Tidsskriftet Lucifer var ikke rettet til uintelligente tabloid journalister, men til de af os mennesker som ærligt og oprigtigt søgte visdom, og som forstod at slå op i ordbøgerne før de jagtede deres medmenneskers opfattelser.

Ordet Lucifer betød betyder den dag i dag Venus. Se selv Ordbogen. Og her Ordnet.dk.
Og Dansk Wikipedia:https://da.wikipedia.org/wiki/Lucifer

Hvis titlen på tidsskriftet havde været Venus, så havde du sikkert ikke brugt så meget tid på at snakke om Luciferanisme.

Luciferianism (Engelsk Wikipedia)
(Jeg går ud fra at du kan læse Engelsk?)
https://en.wikipedia.org/wiki/Luciferianism

Det synes generelt at være Kristne som betragter H. P. Blavatsky's lære som Lucifer lære.
Mit (avatar) symbol som er under navnet Khidr7 er et indisk et og ordet i midten er sanskrit og betyder SAT = Buddhisternes Adi-Buddha = Ain Soph. Og det har altså ikke noget med Lucifer at gøre.

de hjerteligste hilsner
Morten Nymann
Sidste redigering: 02/27/2017 22:27 af Khidr7.

Sv: Luciferianisme for dummies 02/27/2017 22:59 #160271

Jeg forstår ikke helt, hvorfor du snakker udenom, Khidr7. Du ved ligeså vel som mig, at Blavatasky VAR luciferian og at du også selv er det, da du giver udtryk for at støtte hendes lærdom. Du kommer med en underlig, søgt bortforklaring om, at Lucifer bare betyder Venus. Men når nu Blavatsky selv sagde "and now it stands proven that Satan, or the Red Fiery Dragon, the "Lord of Prosphorus", and "Lucifer", or "Light-Bearer", is in us: it is our Mind.", så er det en meget meget utvetydig tilkendegivelse af hendes eget luciferiske tankesæt.

Jeg formoder, at det hænger sammen med, at du er bange for at blive genstand for de kristnes forfølgelse samt spot og spe? Men hvorfor ikke bare stå ved den, du er? Selv er jeg rigtigt stolt over at være Luciferian.

Så omfavn nu Lucifer´s lys, Khidr7. Og vedstå dig Lucifer´s viisdom og lærdom. Så vi Luciferians kan stå sammen og få nedkæmpet de kristne!

Ovenstående billede er blot symbolsk på Lucifer´s kamp mod Jesus og de kristne. Jeg opfatter ikke selv Lucifer som det udprægede dæmon, som han afbildes som herover. Men jeg kan godt lide billedet, da det meget fint illustrerer dualismen i verden.
Sidste redigering: 02/27/2017 23:07 af Lucifer666.

Sv: Luciferianisme for dummies 02/27/2017 23:35 #160273

• Khidr7
  • ER ONLINE
Hej Lucifer666

Mine opfattelser er:

Det er dig som snakker udenom!
Du svarer ikke på de spørgsmål jeg stiller dig, men lancerer den ene nye påstand efter den anden som du ønsker at jeg forholder mig til.
Og du forholder dig ikke til Dalai Lamaens ord og andre Buddhisters ord om H. P. Blavatsky skrifter.
Du påstår, at H. P. Blavatsky lyver, men har intet du kan fremlægge som godtgør dette i forhold til de ovennævnte forhold. Derfor synes du at krybe udenom.

Jeg ønsker ikke at nedkæmpe de som virkelig er ærlige og gode og sande Kristne. Ordet nedkæmpe er ikke et ord som jeg vil bruge.
Men, jeg er i opposition til de som er falske Kristne, og udbreder autoritativt tyranni med et evigt helvede med evig lidelse. Og i opposition til folk som udbreder løgne om andre. Du kalder mig f.eks. Luciferaner, hvilket jeg benægter. Men, du bliver ved med det. Du respekterer ikke mine udtalelser og du godtgør på ingen måde dine påstande ved at forholde dig til det jeg skriver.

Alle dine påstande ovenfor har før været oppe at vende her på forummet i en anden tråd.
Se denne tråd: Styres verden virkelig af reptilmennesker?
Den vil du sikkert kunne lære noget af, hvis du forholder dig ærligt til den.

Lucifer666, du skrev:
" Så vi Luciferians kan stå sammen og få nedkæmpet de kristne!"

Jeg har flere gange sagt at jeg ikke er Luciferaner (forstået som Satanist) og dokumenteret det her i tråden. Men, du fortsætter. Jeg synes efterhånden at du er både uhøflig og uforskammet i dine påstande overfor mig.
Du siger selv flere gange her på forummet at du selv er Satanist og Luciferaner. Jeg har mine tvivl om hvorvidt din agenda her på forummet er en anden end at jagte alle nyreligiøse fordi du så mener at du er et godt menneske. For du skrev følgende i denne tråd: "Det kan synes ondt at dyrke ondskaben. Men nej, ondskaben er bare et nødvendigt onde for at opretholde balancen i universet. "

De ovennævnte ord sår derfor i mine øjne bestemt tvivl om hvorvidt du overhovedet hører hjemme her på dette forum.

________

Et eksempel på at dine billede-citater ikke er ærlige og oprigtige:
".....Lucifer er guddommelig og jordisk lys, den "Hellige Ånd" og "Satan,"......."Og nu er det bevist at Satan, eller den Røde Ildagtige Drage, "Fosfor Herren" (svovlsten var en teologisk forbedring), og Lucifer, eller "Lys-Bæreren," er indeni os: det er vores Sind — vores frister og Forløser, vores intelligente frigører og Frelser fra ren dyriskhed."
(Secret Doctrine, Vol. II, p. 513 --- Ordene med GRØNT af de som Chris White nævner.)
http://www.phx-ult-lodge.org/SDVolume_I.htm

Du kan sammenligne med din egen engelske udgave i billed-format ovenfor!
Jeg vil foreslå dig at sætte dig noget mere ind i H. P. Blavatsky's skrifter før du løber med en halv vind.

de hjerteligste hilsner
Morten Nymann
Sidste redigering: 02/27/2017 23:40 af Khidr7.

Sv: Luciferianisme for dummies 02/27/2017 23:43 #160274

Jeg kan godt lide din vrede, Khidr7. Hermed skaber du uanede mængder af LOOSH-energi til vor fælles herre, Lucifer, og hans interdimensionelle medsammensvorne:

Hvis du ikke er enig i, at det er et nødvendigt onde med negative følelser/ondskab, hvordan vil du så selv forklare AS ABOVE SO BELOW, som du selv har i din avatar?

Du propaganderer for at karma eksisterer. Hermed anerkender du også, at lidelser og ondskab er et nødvendigt onde.

Du forekommer mig derfor som en ulv i fåreklæder når du taler udenom og benægter enhver åndelig eller ideologisk forbindelse til Luciferianismen.

Jeg vedkender mig dog at være en ulv. Ikke fordi jeg anser vi ulve som onde. Men fordi verden er dualistisk og derfor ikke kun kan bestå af nuttede koalabamse-bjørne, hvis vi skal opretholde balancen.
Sidste redigering: 02/27/2017 23:45 af Lucifer666.

Sv: Luciferianisme for dummies 02/27/2017 23:52 #160275

• Khidr7
  • ER ONLINE
Lucifer666:
"Jeg kan godt lide din vrede, Khidr7."

Morten Nymann siger:
Jeg er ikke vred. Jeg er bare ikke enig med dig.
Sidste redigering: 02/27/2017 23:53 af Khidr7.

Sv: Luciferianisme for dummies 02/28/2017 03:34 #160276

• RJ92
  • ER ONLINE
Man kan vel godt være både teosof og luciferianer, uden at støtte dine påstande, Lucifer666?
Jeg vil da i hvert fald mene at jeg er begge dele, men jeg tror ikke på at Lucifer er et væsen som lever af negativ energi. Jeg ser mere Lucifer som et princip som omfatter bl.a. visdom, selvstændig tænkning, uselviskhed, menneskerettigheder og skjult indsigt. Lucifer er den nye tidsalders morgengry, symbolsk forstået

Jeg vil gerne prøve at definere hvad jeg ligger i ordet luciferianisme, så der ikke opstår misforståelser:
At dyrke Lyset, forstået som en selvstændig og egenhændig opnåelse af visdom og indsigt i det skjulte. Selvfølgelig er samarbejde mellem mennesker vigtigt, men jeg tror ikke på at det er en gud eller nogen anden som frelser en. Lyset er menneskets rettighed til frihed og indsigt, men under ansvar! Lyset er at samarbejde med den guddommelige plan, så livet kan udvikle sig ud af mørket og tungheden.
Jeg ser ikke en forbindelse til satanisme, hvis det forstås som "do what thou will" og man ikke tænker ansvar og konsekvens ind i sine handlinger.

Det ovenstående står for egen regning, og jeg påstår ikke at andre teosoffer hverken tidlige eller senere er enige i dette Vi må tænke selvstændigt for at finde frem til større sandhed, og selvfølgelig kan man/jeg tage fejl på vejen.

Sv: Luciferianisme for dummies 02/28/2017 12:39 #160282

• Abel
  • IKKE ONLINE
Det er underligt at Lucifer identificeres med satan for den identifikation står der intet om i bibelen.

Sv: Luciferianisme for dummies 02/28/2017 17:00 #160283

• Tommas
  • IKKE ONLINE
Hvilken ekstra forståelse tilføjer man et barns forståelse - et barn som spontant ikke kan lide at noget gør ondt på et dyr. Hvad mangler barnet at forstå? Intet. Det kan kun forvirres - ikke oplyses.

Sv: Luciferianisme for dummies 03/05/2017 11:54 #160367

• Kunia
  • IKKE ONLINE
Nu blander jeg mig i debatten.
Jeg har nogle spørgsmål. En masse faktisk.

Får du det godt når du udøver ondskab? ( ved jo ikke om du udøver men nu spørger jeg alligevel)
Og udøver du også godskab for at opretholde balancen som du nævner.

Er man et interdimensionelle væsen hvis man får det godt, og hvis det nærer èn når man gør ondt.
Og har det et mere konkret navn da jeg går ud fra at der også er gode interdimensionelle væsner som er gode.. og hvad er man hvis det nærer en at gøre godt istedet for ondt.

Hvis man bærer lyset i sig og kun udøver godskab så går jeg ud fra at man stopper med at inkarnere på jorden.. når man self også har betalt sin karma af.

Jeg går også ud fra at der findes planeter hvor der kun er ondskab.
Og at der findes planeter hvor der kun er godhed.. har jeg ret?? ..

Og alt det her med at opretholde balancen hvori at luciferer udøver ondskab af den ene årsag, går jeg da ud fra at det er dem selv som de binder i evig inkarnation her på jorden... gennem deres handlinger...

Du siger at:
"Luciferianismen bestræber at opretholde balancen mellem godt og ondt".
Vil det sige at de også gør godt? For at opretholde balancen...

Og hvorfor skal interdimensionelle parasitten fodres. Hvorfor er det luciferernes opgave at fodre disse væsner.

Hilsen Mig.

Sv: Luciferianisme for dummies 03/14/2017 10:51 #160409

Hm. I'll invite this man to this forum also...
www.churchofsatan.com/

My comment as for such things could be this one. Do exist a way to be like the invisible by the help of the tools, which does not exist in other World (as an enough it can be a book like an example).

But for somebody it is a way of the fearing.
Sidste redigering: 03/14/2017 10:55 af Kurtgustav.
  • Side:
  • 1