Selvet.dk Danmarks spirituelle webmagasin

Log ind med Facebook
A+ R A-
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Når man hele tiden ser 11, 33 eller 666?
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Når man hele tiden ser 11, 33 eller 666?

Når man hele tiden ser 11, 33 eller 666? 12/03/2017 01:06 #161492

Jeg har lagt mærke til, at på det sidste ser jeg konstant tallet 33 i mange sammenhænge. Da jeg vågnede i morges, var den 9.33 (ja, jeg sov lidt længe). Så cyklede jeg en tur og jeg havde cyklet 15,33 km., da jeg tjekkede hvor langt jeg havde cyklet. Så kiggede jeg på klokken i eftermiddags og da var den 15.33 (sjovt sammentræf, når jeg netop havde cyklet samme strækning). Det er bare fra i dag. Men mange andre dage ser jeg også bestemte tal. Mest 33. Men også 666 eller 11 f.eks.

For at det ikke skal være løgn, så forleden da jeg for sjovt forsøgte en regressionsterapi (dog uden det store held), da handlede hypnosen om at køre 33 etager op med en elevator.

Jeg vågner som regel et par gange hver nat. Og på det sidste, når jeg er vågnet, har klokken altid været et eller andet med 11 eller 33. Well, næsten altid. F.eks. 4.33 eller 7.33. Eller også et klokkeslet, som giver 33 tilsammen. F.eks. 5.28 (5+28 er 33).

Hvilken betydning har det, når man konstant ser betemte tal? Jeg har hørt, at det skulle have en eller anden spirituel betydning....men jeg vil gerne høre, om nogen herinde har noget bud derpå?

P.S: ha ha ha, det her er sgu for syret. Lige efter at jeg har skrevet det her indlæg, så står jeg på...

JA, 33 indlæg!!
Sidste redigering: 12/03/2017 01:15 af vidaenmarte.

Sv: Når man hele tiden ser 11, 33 eller 666? 12/03/2017 08:20 #161493

• Khidr7
  • ER ONLINE
En par venlige korte synspunkter her søndag morgen:
Da jeg så titlen "Når man hele tiden ser 11, 33 eller 666?" så tænkte jeg, at så er det at man bør skynde sig at søge en læge eller lignende.

Men, for at svare på dit spørgsmål, så synes der at være tale om det vi kalder en veludviklet evne til selv-suggestion eller ønsketænkning.
Vi ser det vi ønsker at se.

For at tage en parallel til det som jeg fornemmer sker:
Nogle clairvoyante, (ikke alle), som endnu ikke har lært den grundlæggende ABC løber ind i problemer som de ikke let kan forholde sig til. Når man som clairvoyant ikke har lært at "kontrollere" sit syn i forhold til de lavere niveauer af maya så kan der let sket det at ens veludviklede kreative sind fremkalder uvirkelige Guruer og såkaldte indviede af forskellige grader, og at man som clairvoyant (pga. veludviklet selvsuggestion eller en slags ønsketænkning) lægger ord i munden på dem, som man har opfundet øjeblikket forinden i sit sind, ukendt af en selv. Det falske fremstår som virkeligt, som det sande, og man har ikke nogen nøjagtig metode til at påvise det med, fordi man stadig er tilbøjelig til at påtvinge ens egen kommunikation til at passe med ens fordomme!
Gradvist lærer den clairvoyante med tiden at frigøre sig fra denne fælde. Men, nogle gange synes det desværre at tage mere end et enkelt liv. Og bedst som den clairvoyante mener at have frigjort sig, så opleves fælden at klappe igen. Smil.

Men folk tager i dag på en af de mange clairvoyance-skoler eller lærer regressions-terapi her i EU og mener så at de på den måde er sikret imod den slags. Men måske er de det ikke alligevel!

Bare et par strøtanker fra mig som måske kan bruges. Måske ikke.

de hjerteligste hilsner
Morten Nymann
Sidste redigering: 12/03/2017 08:21 af Khidr7.

Sv: Når man hele tiden ser 11, 33 eller 666? 12/03/2017 15:02 #161496

Jeg ved nu ikke, om det er fordi jeg ønsker at se 33 eller 11 eller 666 hele tiden. Men tag bare lige før. Jeg var ude og cykle, og da jeg kom hjem og skulle tjekke klokken, var den selvfølgelig 14.33. Men ja, måske kan man argumentere for, at det er et filfælde. Eller at jeg ubevidst bare lægger mærke til de gange, hvor klokken stemmer med nogle bestemte tal. Lige nu er den jo 14.59. Det giver jo ikke 33. Men inden jeg har postet indlægget færdigt, er den måske 15.02 eller 15.03. Så giver det 8 eller 9. Igen ikke 33 nej.

Men jeg så en video i aftes, hvor en spirituelt vidende person påstod, at det handler om, at hvis man f.eks. ser tallet 33 hele tiden, så betyder det at ens åndelige vejledere er omkring én og at de ved at vise dig tallet 33 hele tiden, fortæller dig, at de er enige i den vej du følger. Eller at du er på rette spor. Sådan jeg forstår det.

Men andre har måske et andet bud.
Sidste redigering: 12/03/2017 15:02 af vidaenmarte.

Sv: Når man hele tiden ser 11, 33 eller 666? 12/03/2017 17:00 #161497

• Khidr7
  • ER ONLINE
Ja, interessant.
Der kan sikkert være andre vinkler.
Hvem ved: Måske du har en bestemt speciel evne for tal-telepati eller tal-inspiration.

Sv: Når man hele tiden ser 11, 33 eller 666? 12/07/2017 18:36 #161517

Jeg har lige spist og vasket op. Da jeg så tjekkede klokken efter at have vasket op, hvad var den så?

JA, 18.33.

I går aftes cyklede jeg en aftentur. Da jeg tjekkede tiden bagefter, havde turen taget...

JA, 33 minutter. Og jeg have cyklet 10,33 km.

Tilfældigheder? Måske. Men selvom det ikke er hele tiden, at den viser 33, synes jeg, at i forhold til at der er 59 minutter mellem to klokkeslet, er det alligevel pudsigt, at klokken havner på 33 ca. hver fjerde gang, jeg kigger på uret. Statistisk set burde det kun ske én ud af 59 gange.
Sidste redigering: 12/07/2017 18:38 af vidaenmarte.

Sv: Når man hele tiden ser 11, 33 eller 666? 12/07/2017 18:51 #161518

• Khidr7
  • ER ONLINE
Ja, interessant.
Karmaloven vil måske søge at hjælpe dig til at forstå et eller andet?
Eller måske denne her inkarnation er en slags 33 inkarnation for dig. Den næste bliver måske et andet tal, eller uden et tal, men med fokus på noget andet, f.eks. en farve eller noget du lærer noget visdom ved hjælp af. Hvem ved?

Der er sikkert andre vinkler.
  • Side:
  • 1